Politika i društvo

Prihvaćeno 50 od 65 zahtjeva

Grad Pula ove godine dodijelio gotovo 206 tisuća eura za poticanje poduzetništva

Potpore su dodijeljene novoosnovanim tvrtkama, za digitalizaciju poslovanja i digitalni marketing, za IT sektor, za sufinanciranje nabave dugotrajne materijalne imovine i za subvencioniranje stvaranja zelenih radnih mjesta i digitalnih zanimanja budućnosti


 
2 min
HINA
Ilustracija: Pixabay

Potpore su dodijeljene novoosnovanim tvrtkama, za digitalizaciju poslovanja i digitalni marketing, za IT sektor, za sufinanciranje nabave dugotrajne materijalne imovine i za subvencioniranje stvaranja zelenih radnih mjesta i digitalnih zanimanja budućnosti

U sklopu ovogodišnjeg programa poticanja razvoja malog gospodarstva „POTPORE PULA - POLA 2023“ Grad Pula dodijelio je gotovo 206 tisuća eura za 109 pulskih poduzetnika.

„Raduje me što smo i u ovoj godini omogućili bespovratne potpore našim poduzetnicima i uvjeren sam da će im ta sredstva biti poticaj za početak poslovanja ili njegovo unapređenje, posebice u trenutnoj tržišnoj situaciji. Veliki odaziv naših poduzetnika za dodjelu bespovratnih potpora pokazatelj je da smo na pravom putu. Grad Pula i ubuduće će im pružati podršku i biti partnerom“, rekao je gradonačelnik Filip Zoričić.

Podsjetimo, zbog velikog interesa poduzetnika u ovoj godini Grad Pula osigurao je ukupno 220 tisuća eura za bespovratne potpore.

Na posljednjoj sjednici povjerenstva obrađeno je 65 zahtjeva u iznosu od 131.485,87 eura te je prihvatljivim ocijenjeno 50 zahtjeva za dodjelu potpore u iznosu od 85.852,52 eura uz umanjenje iznosa kod 19 odobrenih zahtjeva za 11.797,49 eura. Za 13 zahtjeva, u iznosu od 29.435,86 eura, utvrđeno je da ne udovoljavaju uvjetima iz Javnog poziva te takvi zahtjevi nisu prihvatljivi. Za 2 zahtjeva u iznosu od 4.400,00 eura poduzetnici su izjavili da odustaju od svojih zahtjeva.

 

Zahtjevi po mjerama, Odlukom od 20. prosinca 2023. godine:

 

Mjera 1 - Potpore novoosnovanim tvrtkama - pristiglo je 32 zahtjeva u iznosu od 63.535,65 eura, odobreno je 28 zahtjeva u iznosu od 48.418,07 eura uz umanjenje odobrenog iznosa kod 11 zahtjeva za 6.903,22 eura dok su 3 zahtjeva u iznosu od 6.214,36 eura odbijena budući da je Povjerenstvo utvrdilo da ne udovoljavaju uvjetima iz Javnog poziva a jedan je poduzetnik odustao od svog zahtjeva u iznosu od 2.000,00 eura.

 

Mjera 2 - Potpore za digitalizaciju poslovanja i digitalni marketing - pristiglo je 18 zahtjeva u iznosu od 30.705,09 eura, odobreno je 14 zahtjeva u iznosu od 19.756,99 eura uz umanjenje odobrenog iznosa kod 6 zahtjeva za 3.148,20 eura, dok su 3 zahtjeva u iznosu od 5.399,90 eura odbijena budući da je Povjerenstvo utvrdilo da ne udovoljavaju uvjetima iz Javnog poziva a jedan je poduzetnik odustao od svog zahtjeva u iznosu od 2.400,00 eura. 

 

Mjera 3 - Potpore za IT sektor - pristiglo je 5 zahtjeva u iznosu od 8.732,55 eura, odobreno je 3 zahtjeva u iznosu od 5.119,75 eura dok su 2 zahtjeva u iznosu od 3.612,80 eura odbijena budući da je Povjerenstvo utvrdilo da ne udovoljavaju uvjetima iz Javnog poziva. 

 

Mjera 4 - Potpore za sufinanciranje nabave dugotrajne materijalne imovine - pristiglo je 9 zahtjeva u iznosu od 27.512,58 eura, odobreno je 5 zahtjeva u iznosu od 12.557,71 eura uz umanjenje odobrenog iznosa kod 2 zahtjeva za 1.746,07 eura, dok su 4 zahtjeva u iznosu od 13.208,80 eura odbijena budući da je Povjerenstvo utvrdilo da ne udovoljavaju uvjetima iz Javnog poziva. 

 

Mjera 5 - Subvencioniranje stvaranja zelenih radnih mjesta i digitalnih zanimanja budućnosti - pristigao je 1 zahtjev u iznosu od 1.000,00 eura koji je odbijen budući da je Povjerenstvo utvrdilo da ne udovoljava uvjetima iz Javnog poziva. 


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.