Politika i društvo

NEKIMA ĆE PUTOVANJE BITI ZNATNO LAKŠE

Od sada se istim ENC-om plaćaju cestarine u Hrvatskoj i Srbiji

Sustav Toll4All počeo se primjenjivati od srpnja 2023. godine, kada je uspostavljena integrirana naplata cestarine Srbije sa Sjevernom Makedonijom, potom s Crnom Gorom, a od danas Hrvatska je četvrta zemlja koja se priključila toj inicijativi


 
1 min
HINA
Foto HINA/ Putevi Srbije

Sustav Toll4All počeo se primjenjivati od srpnja 2023. godine, kada je uspostavljena integrirana naplata cestarine Srbije sa Sjevernom Makedonijom, potom s Crnom Gorom, a od danas Hrvatska je četvrta zemlja koja se priključila toj inicijativi

Cestarina kroz Hrvatsku od jučer se može plaćati uređajem Puteva Srbije i obrnuto - u Srbiji ENC uređajem Hrvatskih autocesta (HAC), čime je omogućeno da sustav Toll4All funkcionira i u zemljama Europske unije, priopćilo je srbijansko cestovno javno poduzeće.

Sustav Toll4All počeo se primjenjivati od srpnja 2023. godine, kada je uspostavljena integrirana naplata cestarine Srbije sa Sjevernom Makedonijom, potom s Crnom Gorom, a od jučer Hrvatska je četvrta zemlja koja se priključila toj inicijativi.

Direktor javnog poduzeća Putevi Srbije Zoran Drobnjak danas je simbolično na naplatnoj postaji Lipovac prvi testirao integrirani sustav naplate cestarine između Srbije i Hrvatske.

Njegov hrvatski kolega, direktor Sektora za naplatu cestarine HAC-a Ivan Ribičić, ocijenio je da će korištenje hrvatskog ENC-a u Srbiji i obrnuto umnogome olakšati putovanje velikom broju putnika između dviju zemalja.

Prepoznali smo potrebe naših vozača i radili vrijedno u prethodnom razdoblju kako bi ova integracija bila uspješno provedena. Od danas će vožnja kroz Hrvatsku i Srbiju biti mnogo jednostavnija i udobnija, ocijenio je Ribičić.

Putevi Srbije namjeravaju tijekom godine proširiti uporabu sustava Toll4All i na Grčku, te na autoceste u Bosni i Hercegovini kroz Republiku Srpsku, navedeno je u priopćenju.


Nastavite čitati

Infobip među TOP 75 najinovativnijih europskih tvrtki prema izboru Fortunea za 2025. godinu

U Infobipu potičemo kulturu eksperimentiranja i suradnje, a neuspjeh promatramo kao korak prema inovaciji – to nas je i dovelo do redefiniranja omnichannel komunikacija. Dok tvrtke nastoje unaprijediti svoje strategije angažmana, mi često preuzimamo ulogu izvršitelja inovacija, pomažući im u njihovom putu prema usvajanju konverzacijskih rješenja i praćenju razvoja umjetne inteligencije”, rekao je Silvio Kutić, izvršni direktor Infobipa

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.