Industrijsko-obrtnička škola Pula bogatija je za novu opremu u kabinetima auto mehanike i elektrotehnike zahvaljujući donaciji Udruženja obrtnika Pule. Udruženje svake godine jednoj strukovnoj školi donira financijska sredstva za opremanje kabineta i nabavku repromaterijala za učeničke vježbe.
Ove je godine donaciju u visini od 1.500 eura dobila Industrijsko-obrtnička škola Pula, a tim ju je povodom jučer posjetio u ime Udruženja obrtnika Pule predsjednik Andi Vitasović.
Navedena sredstva iskorištena su dijelom za nabavku neophodne opreme, alata, nastavnih sredstava, a dijelom za nabavku repromaterijala nužnog za provedbu školskog programa auto mehanike i elektrotehnike.
Nakon što je uz ravnatelja Industrijsko- obrtničke škole Pula, Dragana Radovanovića, obišao kabinete auto mehanike i elektrotehnike, upoznao se s učenicima i radom škole Vitasović je oduševljeno izjavio kako je iskreno zadivljen i iznimno zadovoljan onime što je vidio.
Predmetni nastavnici, Andrea Stanković i Marino Tumpić s svojim su učenicima pokazali dio nastavnog procesa te alate, opremu, uređaje i repromaterijal koji je nabavljen zahvaljujući donaciji.
Radovanović je istaknuo kao je IOŠ škola u kojoj su nastavnici rade s učenicima na nekoliko važnih zadataka, odgojnom, obrazovnom po programu rada, ali ponajviše na ljudskom zadatku.
- Mi vidimo napredovanje naših učenika. U svega tri godine njihova školovanja, od pomalo dječaka bez praktičnih znanja i iskustva, pred kraj školovanja oni postaju odgovorni ljudi, često i s već ugovorenim poslovima koje će raditi i od kojih će (dobro!) živjeti, kazao je zadovoljno ravnatelj ove škole.
Vitasović je pak podsjetio da je nestašica stručnog kadra evidentna te da svi ovi mladi ljudi u realnom sektoru, obrtništva i poduzetništva, danas imaju ne samo priliku već otvorena vrata da od svog poštenog rada pošteno i dobro žive.
- Drago mi je da smo ovom donacijom pomogli u ostvarenju zadatka kojeg vi u školi svakodnevno provodite, zaključio je obraćajući se ravnatelju, nastavnicima i učenicima.
Stanković i Tumpić istaknuli su kako učenici u svom radu ne prave "nekakve simulacije i nestvarne situacije". Oni sa svojim učenicima, navode, svakodnevno rade na realnim i životnim stvarima.
- Učimo ih odgovornosti i sustavnosti. Za to nam trebaju godina, dvije ili tri. Razvodna kutija elektrotehničara ili servis osobnog vozila kod automehaničara napravljen i obavljen u školi nimalo se ne razlikuje od realnog posla. Posla iza kojeg mora stajati znanje i odgovornost. Mi uživamo u našem poslu, uživamo kada nam naši učenici s prakse dođu s novim znanjima, tada već pričamo o međusobnom nadopunjavanju, prijenosu informacija i razumijevanju doživotnog učenja i usavršavanja, zaključili su Stanković i Tumpić.