Tri službenice Grada Pule početkom srpnja pet su dana boravile na Svjetskom kongresu arhitekata u danskom Kopenhagenu. Nakon što smo na stranici transparentno.pula.otvorenigrad.hr pronašli tri putna naloga s 300 eura po djelatnici, obratili smo se gradskim službama s upitom o detaljima tog službenog puta.
-Pročelnica Anja Ademi i dvije zamjenice Ingrid Bulian i Martina Šajina Mihovilović iz Upravnog odjela za urbanizam, investicije i razvojne projekte u razdoblju od 2. do 6. srpnja 2023. godine sudjelovale su na svjetskom kongresu arhitekata „UIA WORLD CONGRESS OF ARCHITECTS COPENHAGEN 2023 SUSTAINABLE FUTURES LEAVE NO ONE BEHIND“, napisali su nam iz Grada Pule. Na fotografijama s putovanja koje su službenice objavile na svojim društvenim mrežama svoj tim nazvale su "Agentice promjene"
Na pitanje zbog čega su na kongres morale ići čak tri djelatnice u vrijeme kad se brojni Puljani žale na sporost gradske administracije dobili smo sljedeći odgovor.
-Uloga novoustrojenog Upravnog odjela za urbanizam, investicije i razvojne projekte u gradu Puli je planiranje i uređenje prostora grada, planiranje i realizacija svih kapitalnih investicija te definiranje i provedba razvojnih politika s posebnim naglaskom na zelene politike. Službenice odjela sudjelovale su na Svjetskom kongresu arhitekata kako bi se upoznale s najnovijim trendovima u arhitekturi, urbanizmu, održivim politikama, prostornom i strateškom planiranju, te izgradile mrežu s drugim stručnjacima i učile o najboljim praksama iz drugih zemalja, objasnili su iz Grada Pule. Sveukupno, putovanje je koštalo oko pet tisuća eura.
Gradske službe dostavile su nam i specifikaciju troškova po osobi za cijelo razdoblje putovanja.
- Kotizacija: 530 EUR
- Zrakoplovna karta: 420 EUR
- Smještaj: 384 EUR
- Dnevnica: 300 EUR
- Ukupno po osobi: 1.634 EUR
- Ukupno za tri osobe: 4.902 EUR
Na pitanje o opravdanosti tog puta u trenutku kad nadležni odjel "puca po šavovima", jer svakodnevno dobijamo mejlove ljudi koji se žale na sporost pulske administracije u prostornom planiranju, iz Grada Pule su odgovorili:
-Upravni odjel za urbanizam, investicije i razvojne projekte u svojoj nadležnosti iz područja prostornog planiranja ima poslove iz područja prostornog razvoja, korištenja, zaštite i uređenja prostora kroz pripremu izrade i donošenja dokumenata prostornog uređenja (prostornih planova) te svih drugih aktivnosti koje se odnose na izradu prostorne ili druge dokumentacije vezane za prostorno planiranje i uređenje prostora. Poslovi iz nadležnosti se redovito obavljaju, prema našim saznanjima ne postoje neriješeni predmeti ili neodgovoreni upiti iz područja prostornog planiranja iz nadležnosti Upravnog odjela za urbanizam, investicije i razvojne projekte, unatoč činjenici da upravo u tom segmentu imamo najmanje djelatnika i potrebu za zapošljavanjem, čemu svjedoči i činjenica da je u pripremi natječaj za prijam u radni odnos. U odnosu na navedeno pretpostavka je da se upit odnosi na otežano djelovanje odsjeka nadležnog za izdavanje dozvola koji je u nadležnosti Upravnog odjela za upravljanje imovinom i imovinsko-pravne poslove, napisali su iz grada i na elegantan način odgovorili na pitanje o sporosti administracije.
Gradu Pula čestitamo na iscrpnom i transparentnom objašnjenju, a agilne i analitične čitatelje pozivamo da nas upozore na ostale zanimljive detalje sa stranice transparentno.pula.otvorenigrad.hr
Ipak su to naši novci.