Grad Pula očito ima problema unutar vlastite uprave osobito kada je riječ o internoj komunikaciji među zaposlenicima. Nakon zadnjeg odlaska Zoričićeve desne ruke Anje Ademi i to nakon što je u javnost izašlo i pismo pojedinih zaposlenika o tome kako stvari u upravi (ne)funkcioniraju, došlo je vrijeme da se potraži pomoć.
Tako će Grad krenuti u potragu za tvrtkom koja će biti zadužena za "Usluge savjetovanja u vezi s upravljanjem komunikacijama Grada Pula". Još nije posve jasno hoće li se te usluge odnositi na upravljanje i kontrolu informacija gradske uprave prema vanjskim čimbenicima ili će se komunikacijska savjetovanja provoditi unutar redova gradske uprave.
U svakom slučaju, takva usluga savjetovanja trebala bi koštati 26 tisuća eura bez PDV-a, odnosno 32 tisuće eura s uključenim PDV-om. U opisu javne nabave Grada Pule uz tu je uslugu savjetovanja navedeno je "pravo, marketing, savjetovanje, zapošljavanje, tiskanje i sugurnost".
Grad Pula je 16. siječnja 2024. donio Odluku o imenovanju stručnog povjerenstva za jednostavnu nabavu i osobe zadužene za praćenje izvršenja ugovora. U tom povjerenstvu su Lea Punčec Josipović, Jelena Pavlić i Jovana Prusac Fabris dok je za izvršenje ugovora nadležan bivši pročelnik, a danas pomoćnik pročelnice gradonačelnikove Službe Igor Jovin.
Budući da je iz planirane nabave vidljivo da Grad planira angažirati vanjsku tvrtku, zanimalo nas je koji je razlog angažmana jedne vanjske komunikacijske tvrtke, kome će savjetovanje biti namijenjeno, konkretno kojim gradskim odjelima ili službama, ali i na koji period se planira taj angažman?
- Razlog angažmana komunikacijske tvrtke je primarno podrška i optimizacija komunikacijskih aktivnosti gradske uprave, obzirom da se na taj način dobiva profesionalna pomoć u komunikaciji prema građanima bez dodatnog zapošljavanja i većeg opterećivanja gradskog proračuna, kažu u Gradu Puli.
Napominju da se bira najpovoljnija ponuda, vrijednost nabave je 26.000 eura bez PDV-a, što je 2.166 eura mjesečno, te da najpovoljnija ponuda može biti i nešto niža.
- To znači da je to manje od bruto plaće jednog zaposlenika koji bi bio stručan na tom području. Na ovaj način Grad Pula će imati profesionalnu podršku za kompletnu gradsku upravu, njene službe i gradske tvrtke, odgovaraju iz Grada Pule, dodajući da se radi o periodu od 12 mjeseci.
Osim što trebaju pomoć u komunikacijskim vještinama, Grad Pula već neko vrijeme putem društvenih mreža traži zapsolenike.Tako su lani u kolovozu očajni zbog kroničnog nedostatka radne snage na službenoj Facebook stranici gradske uprave poslali poruku građanima: "Bili bi vam jako zahvalni kada bi podijelili ovu objavu, kako bi što prije pronašli nove članove/članice našeg tima“.
Slično se dogodilo i jučer kada je Grad ponovo na službenoj stranici apelirao na građane da "podijele" objavu kako bi lakše došli do pravih ljudi.
"Molimo da podijelite objavu da lakše dođemo do pravih ljudi i oni do nas: Javni natječaj za radno mjesto Referent I – komunalno - prometni redar - 2 izvršitelja/ice", oglasili su se u Gradu.