Biznis

dividenda 40 kuna po dionici

Atlantic Grupa ostvarila je u prošloj godini rekordne rezultate

Rast bilježe svi poslovni segmenti, zahvaljujući, između ostalog, značajnim marketinškim i kapitalnim ulaganjima, ali i boljoj epidemiološkoj situaciji na svim tržištima te značajno boljoj turističkoj sezoni u Hrvatskoj u odnosu na 2020. godinu


 
2 min
HINA
Emil Tedeschi, osnivač i vlasnik Atlantic Grupe

Rast bilježe svi poslovni segmenti, zahvaljujući, između ostalog, značajnim marketinškim i kapitalnim ulaganjima, ali i boljoj epidemiološkoj situaciji na svim tržištima te značajno boljoj turističkoj sezoni u Hrvatskoj u odnosu na 2020. godinu

Atlantic Grupa je u 2021. ostvarila 345,9 milijuna kuna neto dobiti, što je rast od 1,1 posto prema godini ranije, a prihodi od prodaje su iznosili 5,7 milijardi kuna i veći su za 8,6 posto prema 2020. te 9,3 posto veći u odnosu na predpandemijsku 2019., objavili su u četvrtak iz te tvrtke.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 724,4 milijuna kuna, što je 1,1 posto više nego u prethodnoj 2020. godini, a jednaki rast ostvaren je i u kategoriji neto dobiti koja iznosi 345,9 milijuna kuna.

"Atlantic Grupa je u prošloj godini pokazala visoku razinu stabilnosti, unatoč gospodarskim poremećajima uzrokovanim produljenom pandemijom covida-19 i poteškoćama s globalnim lancima nabave, a jubilarnu 30. godinu poslovanja zaključili smo s povijesno najvišim prihodima", istaknuo je predsjednik Uprave Emil Tedeschi komentirajući ostvarene rezultate.

Rast, kako je naveo, bilježe svi poslovni segmenti, zahvaljujući, između ostalog, značajnim marketinškim i kapitalnim ulaganjima, ali i boljoj epidemiološkoj situaciji na svim tržištima te značajno boljoj turističkoj sezoni u Hrvatskoj u odnosu na 2020. godinu.

Među tržištima prednjači Hrvatska koja je ostvarila prihode od prodaje od 1,9 milijardi kuna, što je rast od 12,8 posto. Na tržištu BiH ostvareni su prihodi od prodaje od 422,6 milijuna kuna ili 8,8 posto viši, a na tržištu Srbije 1,4 milijarde kuna, što je rast od 8,3 posto.

Vlastiti brendovi u ukupnoj prodaji sudjeluju sa 62,6 posto, principalski s 28,1 posto, a Farmacia čini 9,3 posto prihoda od prodaje.

Tijekom 2021. Atlantic Grupa je, kako su istaknuli, nastavila planirane investicije, među kojima se ističu ulaganja u tehnologiju u Atlantic Štarku, nove oblike pakiranja Cedevite te u novu tvornicu Argete u okolici Varaždina.

Riječ je o investiciji ukupne vrijednosti od preko 50 milijuna eura, čijom se realizacijom planira otvaranje do 150 novih radnih mjesta.

Na području novog rasta, na tržištima Hrvatske i Slovenije lansirana su dva nova brenda - čokolada Jimmy Fantastic i paleta proizvoda na bazi zobi Boom Box, s izvrsnim prodajnim rezultatima.

Iz Atlantica podsjećaju i da je ukupna postignuća prepoznalo i tržište kapitala pa je Atlantic u 2021. godini imao i povijesno rekordne vrijednosti dionice, a Skupština Atlantic Grupe je donijela odluku o isplati rekordnog iznosa dividende po dionici - 40 kuna po dionici.


FOTO: Milan Sabic/PIXSELL

Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.