Prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje LAQO GPT posljednja je u nizu inovacija nastala u suradnji Croatia osiguranja s Infobipom, globalnom cloud komunikacijskom platformom i vodećom IT kompanijom u regiji, s ciljem pružanja još bolje i efikasnije korisničke podrške klijentima. O inovaciji piše t-Portal.
Uz pomoć umjetne inteligencije, postojeći i budući klijenti moći će se u bilo kojem trenutku, bez čekanja, informirati o LAQO proizvodima i uslugama, s time da će se platforma u svakom razgovoru prilagoditi specifičnim potrebama klijenta.
Digitalni asistent Pavle Paug
Ulogu digitalnog asistenta preuzet će Pavle Pauq, zaštitno lice brenda, koji će putem WhatsAppa strpljivo odgovarati na sve općenite upite klijenata o samom brendu i proizvodima. Klijenti će dobiti tražene informacije, a agenti će sada imati više vremena posvetiti se kompleksnijim upitima klijenata.
'Nakon uvođenja plaćanja kriptovalutom i lansiranja LAQO Muzeja u metaversu, implementacija umjetne inteligencije za nas u LAQO-u potpuno je logičan korak. Našli smo način da dodatno unaprijedimo korisničko iskustvo naših klijenata i pružimo im još bržu i personaliziranu podršku. Kao potpuno digitalno osiguranje težimo konstantnoj dostupnosti, bez obzira na vrijeme ili lokaciju, a GPT će nam omogućiti da budemo tu za naše klijente - 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.
A i bilo je vrijeme da naš Pavle dobije i malo ozbiljnije odgovornosti. U daljnjim fazama razvoja, s Pavlom ćete moći pričati i o detaljima korisničkih procesa, a ne samo u ponudi, baš kao i sa svakom stvarnom osobom. Hvala sjajnom timu Infobipa na podršci i realizaciji, s kojim smo razvili projekt od početka do kraja', ističe Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.
LAQO i Infobip projekt su razvili u suradnji s Microsoftom, koristeći ogromni potencijal umjetne inteligencije. Roberto Kutić, suosnivač i operativni direktor Infobipa, objašnjava kako AI kreira potpuno novu eru korisničkog iskustva temeljenog na konverzaciji.
'Infobip kao pružatelj vrhunskog konverzacijskog iskustva omogućuje klijentima dvosmjernu komunikaciju s krajnjim korisnicima preko željenog komunikacijskog kanala bilo za potrebe marketinga, prodaje ili korisničke podrške. Ovaj digitalni asistent rezultat je spajanja naše komunikacijske platforme i revolucionarnog GPT modela, koji nam je svojom pojavom širom otvorio vrata za daljnje inoviranje. Za sve klijente LAQO-a koji su u potrazi za odgovorima na najčešća pitanja, osigurano je brže i personaliziranije iskustvo čime se unaprjeđuje korisničko iskustvo i jača lojalnost brendu. Veseli nas što zajedno s našim partnerima i klijentima kreiramo nova rješenja i time akceleriramo inovaciju s krajnjim ciljem stvaranja još bogatijeg iskustva za korisnike', rekao je Kutić.
Na projektu je s kreativne strane od samog početka bio uključen i tim agencije Bruketa&Žinić&Grey.
'Zahvaljujući novoj generaciji generativne umjetne inteligencije, kupci će u komunikaciji s brendovima imati potpuno personalizirano iskustvo nalik osobnom ljudskom kontaktu. Takva komunikacija, jedan na jedan, s milijunima ljudi odjednom, donedavno nije bila moguća. To je potpuno novo iskustvo jer, umjesto s agentom, moći ćete popričati izravno s Pavlom Pauqom, koji je sada u ulozi AI asistenta. Uzbudljivo je što se radi o jednom od prvih primjera na svijetu gdje personifikacija brenda, poput Pavla Pauqa, postaje sugovornikom u komunikaciji s korisnicima', rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije.
Ovo je tek prva faza implementacije umjetne inteligencije u LAQO osiguranju - u kasnijim stadijima LAQO će proširiti involviranost GPT-ja i na ključne korisničke procese. LAQO je kroz svoj dosadašnji rad i projekte dokazao da im je klijent u DNK brenda, a s pojavom ove napredne tehnologije mogućnosti za sjajne projekte u budućnosti su nebrojene.
LAQO GPT dostupan je već danas na Whatsapp broj 00385 91 222 7722.