IT & Tech

suosnivač i operativni direktor Infobipa

Roberto Kutić: Umjetna inteligencija je već stigla i postala neodvojivi dio uspješnog poslovanja

Predanost Infobipa inovacijama u području umjetne inteligencije i dubokog učenja odražava se u našem bliskom radu s partnerima i klijentima diljem svijeta. U praksi smo već razvili niz rješenja potpomognutih umjetnom inteligencijom, kao što su LAQO GPT i Podravkin AI asistent SuperfoodChef-AI by Coolinarika. Nedavno smo na Web Summitu u Lisabonu predstavili AI Hub, sveobuhvatno AI unaprjeđenje Infobipove platforme, ističe Kutić


 
3 min
Istra24

Predanost Infobipa inovacijama u području umjetne inteligencije i dubokog učenja odražava se u našem bliskom radu s partnerima i klijentima diljem svijeta. U praksi smo već razvili niz rješenja potpomognutih umjetnom inteligencijom, kao što su LAQO GPT i Podravkin AI asistent SuperfoodChef-AI by Coolinarika. Nedavno smo na Web Summitu u Lisabonu predstavili AI Hub, sveobuhvatno AI unaprjeđenje Infobipove platforme, ističe Kutić

Roberto Kutić, suosnivač i operativni direktor Infobipa, napisao je za Poslovni dnevnik tekst o umjetnoj inteligenciji, koji donosimo u nastavku.

Razvoj i primjena umjetne inteligencije (AI) u poslovanju već godinama nije samo trend, nego nužnost, zbog čega je Infobip godinama unazad snažno posvećen ulaganjima i inovacijama u tom brzo rastućem području. AI nam još više otvara prostor za inoviranje, u koji smo već duboko zakoračili.

Na primjer, Infobipovo rješenje ‘Answers’ omogućuje kreiranje i korištenje prilagođenih ‘chatbotova’ s unaprijed definiranim radnim procedurama na odabranim komunikacijskim kanalima, integrirano s postojećim sustavom, platformom treće strane ili CRM rješenjima na OpenAPI sučeljima.

Naši ‘chatbotovi’, potpomognuti generativnom umjetnom inteligencijom, mogu se potpuno integrirati u tehnološku strukturu klijenta, a rade na više kanala, uključujući SMS i aplikacije poput WhatsAppa, Messengera ili Vibera.

AI 'chatbotovi' snižavaju troškove

AI ‘chatbotovi’ mogu značajno smanjiti opterećenja kontaktnih centara i agenata koji u njima rade što smanjuje troškove.

Infobip je spreman i otvoren surađivati s kompanijama koje žele unaprijediti komunikaciju sa svojim klijentima koristeći pritom umjetnu inteligenciju. Razvijamo rješenja koja omogućuju personalizaciju komunikacije i inovativne načine interakcije s brendovima, posebno primjenom razgovorne umjetne inteligencije (conversational AI). Ona se pokazuje kao moćan alat povećanja efikasnosti poslovanja i zadovoljstva korisnika. Sve više kompanija tu vidi svoju priliku i koristi je. Procjenjuje se da će vrijednost globalnog tržišta usluga razgovorne AI već 2028. dostići 30 milijardi dolara.

Predanost Infobipa inovacijama u području umjetne inteligencije i dubokog učenja odražava se u našem bliskom radu s partnerima i klijentima diljem svijeta. U praksi smo već razvili niz rješenja potpomognutih umjetnom inteligencijom, kao što su LAQO GPT i Podravkin AI asistent SuperfoodChef-AI by Coolinarika. Nedavno smo na Web Summitu u Lisabonu predstavili AI Hub, sveobuhvatno AI unaprjeđenje Infobipove platforme.

Ono integrira u Infobipov SaaS (Software-as-a-Service) portfelj naprednu analitiku, umjetnu inteligenciju i generativni AI, postavljajući nove standarde u digitalnim transformacijama i konverzaciji. Takvim projektima Infobip jača status globalnog lidera na CpaaS (Communications Platform-as-a-Service) tržištu, što je nedavno potvrdio i Gartner, jedna od najpoznatijih analitičkih kuća na svijetu, pozicioniravši nas kao lidera. Naš tim stručnjaka za umjetnu inteligenciju u tome igra ključnu ulogu.

Mnoge kompanije s pravom očekuju da će umjetna inteligencija imati pozitivan utjecaj na njihovo poslovanje. Infobip im u tome već sada može pomoći jer sa spomenutim solucijama omogućuje personalizirana rješenja, čime poboljšava korisničko iskustvo i jača lojalnost kupaca.

Primjerice, naši digitalni asistenti potpomognuti generativnom umjetnom inteligencijom mogu 24 sata dnevno pružati trenutačne odgovore na pitanja klijenata, skratiti njihovo vrijeme čekanja i povećati zadovoljstvo. Automatiziranjem repetitivnih radnih zadaća, AI ‘chatbotovi’ mogu značajno smanjiti opterećenja kontaktnih centara i agenata koji u njima rade, što smanjuje troškove. Umjetna inteligencija nije budućnost, ona je već stigla i postala neodvojivi dio uspješnog poslovanja


Nastavite čitati

Istra
 

Počinje vrijeme darivanja: sutra ćemo o autohtonim darovima...

Jeste već kupili darove? Ukoliko niste sutra vam donosimo vodič kroz božićnu kupnju koja se vodi načelom: lokalno, autohtono, ručno rađeno. Donosimo i priču o Puležanu koji po Istri lovi posve neobične stvari. I to ne puškom nego aparatom. Za sebe kaže "Nisam ja fotograf, ja sam školovani zidar”

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.