Rebalans - pokušaj drugi. U ponedjeljak novi pokušaj izglasavanja izmjena pulskog proračuna, ali zašto na dnevni red nije stavljen ranije?
Nije oporba u ponedjeljak srušila rebalans proračuna, nego ga vladajući nisu izglasali
Uvala koja bi trebala postati lučica za ribare koji ostaju bez vezova na Varagaroli najzaštićenija je od snažnih vjetrova, a s vremenom je postala omiljeno ljetno kupalište mnogobrojnim Štinjancima i Puležanima, te turistima koji su odsjeli u okolnim apartmanima* No, na samom ulazu u lučicu odmah se primjećuje devastirani i propali objekt, a i ostatak građevina u uvali je u istom ili nešto boljem stanju, ovisno o materijalima s kojima su građeni
Uvala koja bi trebala postati lučica za ribare koji ostaju bez vezova na Varagaroli najzaštićenija je od snažnih vjetrova, a s vremenom je postala omiljeno ljetno kupalište mnogobrojnim Štinjancima i Puležanima, te turistima koji su odsjeli u okolnim apartmanima* No, na samom ulazu u lučicu odmah se primjećuje devastirani i propali objekt, a i ostatak građevina u uvali je u istom ili nešto boljem stanju, ovisno o materijalima s kojima su građeni
Uvala Zonka ili Žunac koja pripada MO Štinjan za vrijeme Jugoslavije bila je vojna baza u kojoj su se brodovi ratne mornarice opskrbljivali gorivom. Hrvatska vojska je nakon preuzimanja područje predala na upravljanje civilnim vlastima.
Uvala slovi kao najljepša u pulskom zaljevu, a ujedno i najzaštićenija od snažnih vjetrova.
Uvala je s vremenom postala omiljeno ljetno kupalište mnogobrojnim Štinjancima i Puležanima, te turistima koji su odsjeli u okolnim apartmanima.
Dva mola, jedan na izlazu, a drugi u samoj uvali postali su privezišta za desetak većih ribarskih plovila i isto toliko manjih sportskih i rekreacijskih plovila.
Budućnost same uvale se aktualizirala nakon što je brodogradilište Tehnomont odlučilo deložirati pedesetak sportskih i ribarskih plovila iz Vargarole.
Na sastancima koji su uslijedili u Gradu Puli s predstavnicima gospodarske komore - Županijske komore Pula, Obrtničkom komorom Istra - Udruženjem obrtnika Pula, brodogradilištem Tehnomonta te predstavnicima ribara kako bi se iznašlo rješenje, odlučeno je da se u Zonki naprave vezovi za ribarska plovila koja moraju napustiti Vargarolu.
- Ova lokacija, iako nije i formalno-pravno regulirana kao takva, definirana je GUP-om pa se očekuje da bi se u narednom razdoblju, u dogovoru s korisnicima, mogao provesti postupak i pravnog reguliranja statusa kroz koncesije. Ribarima je predloženo da se presele na lokaciju buduće luke Zonka. U odnosu na trenutno stanje jedini način za rješavanje tog problema vidimo u donošenju odgovarajućeg akta kojim bi Grad Pula dao Obrtničkoj komori na privremeno korištenje dio katastarske čestice koju ima u vlasništvu, a koja obuhvaća i postojeći mol, priopćili su onda iz Grada Pule.
Za nedavnog posjeta premijera Plenkovića Puli, župan Miletić ga je informirao o projektima Lučke uprave Pula, a jedan se odnosio na izgradnju ribarske lučice Zonka.
Provjerili smo u kakvom je trenutnom stanju buduća ribarska i komunalna lučica Zonka.
Na samom ulazu u lučicu odmah se primjećuje devastirani i propali objekt, a i ostatak objekata u uvali je u istom ili nešto boljem stanju, ovisno o materijalima s kojima su građeni.
Druga stvar koja upada u oči su plovila koja propadaju, neka se nalaze na kopnu, a neka pod morem. Postavlja se pitanje, imaju li uopće ta plovila svoje vlasnike?
Na izlaznom molu iz Zonke početkom desetog mjeseca prošle godine potonuo je ribarski brod Nono Piero. Brod je s užadima pričvršćen za mol kako ga more ne bi odvuklo na veću dubinu i otežalo vađenje jednog dana.
Nije oporba u ponedjeljak srušila rebalans proračuna, nego ga vladajući nisu izglasali
Čudi me da je Peđa Grbin ljubav i brigu za Pulu doživio tako naglo, neposredno pred lokalne izbore. Očito nije svjestan što su njegovi kolege iz pulskog SDP-a predstavljali u Gradskom vijeću ove zadnje četiri godine. Upravo su oni bili u koaliciji s HDZ-om i sve njegove optužbe o tome kako grad stagnira i ne razvija se, dijelom može zahvaliti svojim kolegama koji su četiri godine zajedno s HDZ-om podržavali sve odluke gradonačelnika Zoričića, pa i one najspornije
- Da bi poboljšali kvalitetu usluge u marini gradimo novi sanitarni čvor. Nažalost, trebalo nam je četiri godine da dobijemo građevinsku dozvolu, rekla nam je Gordana Deranja.
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.