Komunal

a zatezne kamate idu...

GDJE SU NESTALI POŠTARI? Uplatnica poslana 9. lipnja na pulsku adresu stigla 27. lipnja - 12 DANA NAKON ISTEKA ROKA PLAĆANJA

Na koverti je vidljivo da su računi iz Zagreba poslani 9. lipnja, a rok plaćanja je bio do 15. lipnja. To konkretno znači da su računi udaljenost od 300 kilometara (ili dva i pol sata autom) putovali 18 dana i na svoje odredište - adresu primatelja -  stigli 12 dana nakon roka plaćanja, navodi nam čitatelj


 
2 min
Borka Petrović

Na koverti je vidljivo da su računi iz Zagreba poslani 9. lipnja, a rok plaćanja je bio do 15. lipnja. To konkretno znači da su računi udaljenost od 300 kilometara (ili dva i pol sata autom) putovali 18 dana i na svoje odredište - adresu primatelja -  stigli 12 dana nakon roka plaćanja, navodi nam čitatelj

Sandučići Puljana su prazni. Poštara nema. Niti račune im ne donose.

Jedan od njih, kivan što će radi nesposobne pošte, morati plaćati zatezne kamate, jučer nam se obratio.

- Čekam već danima račune za telefon i internet. Inače dolaze početkom mjeseca s rokom plaćanja do 15., no ovaj put nikako da stignu. Nakon što sam prekjučer zvao Iskon i potvrdili su mi da su račune odavno poslali, oni su jučer napokon stigli.

Na koverti je vidljivo da su računi iz Zagreba poslani 9. lipnja, a rok plaćanja je bio do 15. lipnja. To konkretno znači da su računi udaljenost od 300 kilometara (ili dva i pol sata autom) putovali 18 dana i na svoje odredište - njegovu kućnu adresu - stigli 12 dana nakon roka plaćanja, navodi nam čitatelj.

- Mene samo zanima da li su Pošta i teleopreter u dosluhu pa to namjerno rade da bi od potrošača naplaćivali zatezne kamate, pita se ovaj čitatelj. Dodaje da je to problem teleoperatera koji je dužan na vrijeme dostaviti račune za plaćanje te ga ne zanima način na koji to čini.

Pita se zašto bi on sada morao plaćati kamate za neplaćene račune koji su stigli s takvim kašnjenjem.

Još je gore situacija čitateljice koja čeka paket poslan paketomatom iz Trogira 6. lipnja. Danas, 22 dana nakon slanja, i dalje ga nije primila. Ni paket, ni obavijest o tome kada će stići.

- Ne znam gdje su nestali svi poštari, ali ako ih nema nek' ukinu uslugu koju ne mogu isporučiti, navodi nam ogorčeno čitateljica dodajući da je paketomat izabrala upravo jer ga reklamiraju kao inovativnu usluga koja nudi brojne pogodnosti te se nadala da će paket na ovaj način stići brže nego direktno na kućnu adresu.


FOTO: čitatelj

Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.