Grad Pula nastavlja s kampanjom "Navike okreni, promjenu pokreni" koju zajednički provodi s gradskim komunalnim društvom Herculanea. Radi se o kampanji koju je za Grad dosad radila zagrebačka marketinška tvrtka tvrtka Millenium Promocija u suvlasništvu poznatog PR-ovca i predsjednika Katoličkog zbora „Mi“ Bože Skoke.
Tijekom prošle godine, od svbnja do rujna, za usluge agencije iz gradskog je proračuna isplaćeno 52.901 eura. Među ostalim, agencija je za potrebe kampanje za Grad Pulu izradila strategiju komuniciranja na društvenim mrežama, kao i usluge odnosa s javnošću, dizajn vizualng identiteta i predstavu u sklopu ovog projekta vezanog uz gospodarenje otpadom.
Grad i ove godine nastavlja s istom kampanjom, a ovih je dana imenovamo stručno povjerenstavo za javnu nabavu i praćenje ugovora. Osoba zadužena za praćenje izvršenja ugovora je Mateja Petronijević, savjetnica za zaštitu okoliša u gradskom Odsjeku za zelene politike.
U planu je objava nabave vezane uz daljnju provedbu projekta "Navike okreni, promjenu pokreni" uključujući i edukaciju. Za nastavak kampanje planirana su proračunska sredstva Grada Pule u iznosu od od 41.950,00 eura bez PDV-a, odnosno ukupno 52.437 eura.