Početkom mjeseca krenula je u rad inovativna aplikacija ocjene zadovoljstva građana sa uslugom koju su dobili unutar gradske uprave.
Svi će građani, putem QR kodova postavljenih u hodnicima gradske uprave moći ocijeniti njihovo iskustvo s gradskim službenicima.
Građani koji žele ocijeniti dobivenu uslugu, morati će skenirati QR kod kojim će otvoriti razgovor putem WhatsApp-a. Za započeti ocjenjivanje, potrebno je poslati bilo koju poruku (primjerice „pozdrav“ ili samo jedno slovo) kojom se otvara cijeli set pitanja te se nude opcije odgovora.
Cilj aplikacije jest osvještavanje djelatnika da u osnovi svi oni pružaju uslugu građanima te da se od njih iznad svega očekuje ljubaznost i profesionalnost.
Također, upotrebom ove aplikacije dobiti će se informacija koji su službenici najviše opterećeni u radu sa strankama te tko je najuspješniji u komunikaciji sa njima, odnosno gdje su potrebna određena poboljšanja. Sakupljene informacije namijenjene su internoj uporabi, a sve u cilju uvođenja potrebnih poboljšanja te organizacije dodatnih edukacija ukoliko se to pokaže potrebnim.
Aplikacija posjeduje razne filtere. Na primjer, jedan te isti broj neće moći ocjenjivati djelatnike više od dva puta tjedno, a sustav ima alarm ukoliko jedan te isti broj ocjenjuje kontinuirano kroz tjedne te isključuje ocjene koje se šalju sa službenih brojeva telefona.
Dakle, ovo je jedan pilot projekt razvijanja alata za javnu upravu, koji ima za cilj osvještavanja uloge gradske administracije kao pružatelja usluge, podizanje odgovornosti i efikasnosti i mjerenja opterećenja strankama, a sve kako bi se sustavno bolje organizirao posao.