Iako je od početka rekonstrukcije ulaza u Pulu iz smjera Vodnjana, gdje su bageri stigli još zimus, upravo dionica kod skretanja za Valelungu prva doživjela značajniju izmjenu, prve prave naznake njenog budućeg izgleda vide se tek ovih dana.
Donedavno obično skretanje, po završetku rekonstrukcije postat će takozvani "turbo rotor", odnosno kružni tok koji može primiti promet iz četiriju traka, koliko će ubuduće imati ovaj dio Vodnjanske ulice.
Neovisno o projektu rekonstrukcije pak, ali paralelno s njim, s istočne strane rotora prosijeca se i nova cesta koja će Vodnjansku spajati s Partizanskim putem, a koja će se i sama uključivati u novi rotor, čime bi se ovaj dio ulaza u grad, tradicionalno opterećen prometnim "čepovima", trebao pretvoriti u puno dinamičnije čvorište.
Privremeni koridor
Kako bi izbjegli preusmjeravanje prometa alternativnim pravcima i okolnim ulicama kojih, ruku na srce, na ovom potezu i nema previše, projektanti su se od početka odlučili za privremeni koridor, kojim se zaobilazi zona radova, odabrati upravo područje oko budućeg turbo rotora, gdje je uređena privremena šljunčana prometnica.
No, dosadašnji "polukružni tok" ovih dana prerasta u puni tlocrt rotora i postupno zaokružuje sliku, ili barem najavu slike novog ulaza u Pulu.
Podsjetimo, nešto niže u smjeru Tršćanske ulice započela je izgradnja dodatnog nadvožnjaka, a sjeverno od budućeg rotora od zimus se priprema teren za izgradnju podvožnjaka i potpuno nove dionice prometnice prema Fažanskoj cesti.
Više o velikom projektu preuređenja ulaza u Pulu možete pročitati OVDJE i OVDJE.

Nastavljaju se i radovi u zoni novog podvožnjaka