Komunal

PULAPROMETOV LJETNI VOZNI RED

Od ponedjeljka se neki voze češće, a neki kao usred zime - DOĐI U GRAD, ALI NE AUTOM, A NE MOŽEŠ NI BUSOM

Nije mi jasno, pozivaju nas u grad, na ljetna kulturna događanja, ali kako da dođemo do tamo? Ako idemo autom nemamo gdje parkirati, a autobusom očito ne možemo. Ima i onih koji ne voze, da ne kažem da je  kamp na Puntiželi pun turista koji bi možda i došli do centra na neku od manifestacija ili na večeru ali grad moraju napustiti prije 21 sat, ljuti se jedna Štinjanka. I nije jedina


 
2 min
Borka Petrović ⒸFOTO: Manuel Angelini

Nije mi jasno, pozivaju nas u grad, na ljetna kulturna događanja, ali kako da dođemo do tamo? Ako idemo autom nemamo gdje parkirati, a autobusom očito ne možemo. Ima i onih koji ne voze, da ne kažem da je  kamp na Puntiželi pun turista koji bi možda i došli do centra na neku od manifestacija ili na večeru ali grad moraju napustiti prije 21 sat, ljuti se jedna Štinjanka. I nije jedina

Novi, ljetni vozni red Pulaprometa za gradske i prigradske linije stupa na snagu sutra, od 27. lipnja.

Uobičajena je to praksa da se, nakon što završi nastava, neke (školske) linije ukidaju, a druge (radi sezone i više događanja) dodaju.

No, Štinjance je neugodno iznenadilo da su, usred ljeta, tijekom vikenda i dalje ostali 'kratki s linijama' iako je ona produžena do Puntižele i Hidrobaze pa vozi puno dulje.

Tako, primjerice, zadnji autobus iz Pule za Štinjan u srpnju i kolovozu kreće u 19.30 sati, a tijekom nedjelje iz grada do ovog naselja autobus vozi tek četiri puta -iz mjesta kreće u 8.20, 11.20, 15.50 i 19.50 sati.

Nije puno bolje ni radnim danom kada zadnji autobus iz Pule kreće u 20.30 sati.

B. P.

-Nije mi jasno, pozivaju nas u grad, na ljetna kulturna događanja, ali kako da dođemo do tamo? Ako idemo autom nemamo gdje parkirati, a autobusom očito ne možemo. Ima i onih koji ne voze, da ne kažem da je  kamp na Puntiželi pun turista koji bi možda i došli do centra na neku od manifestacija ili na večeru ali grad moraju napustiti prije 21 sat, ljuti se jedna Štinjanka. I nije jedina.

Problem sa Štinjancima je i što oni, za razliku od primjerice Verude na koju možete doći s nekoliko linija, ili iz grada čak i pješke, do kuće ne mogu potegnuti 'na noge'. Odnosno za to bi im trebalo više od sat vremena hoda.

Ovo se pitanje poteglo i na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća pa je novi direktor Pulaprometa Tomislav Josipović rezanje linija, odnosno njihovo nevraćanje na učestalost iz 2019. godine, prije pandemije, pojasnio nedostatkom vozača. Obećao je i da će nova uprava, na čelu s njim, biti proaktivna kako bi se radna snaga našla.

Ostaje za vidjeti koliko će u tome uspjeti. Do tada ostaje samo pusta želja - i Štinjanci bi u grad!

Dodajmo, da problem nije samo s ovim mjesnim odborom - primjerice, autobus s Monte Šerpa uopće ne vozi tijekom vikenda, iz Jadreški i Monte Magna nema ga nedjeljom, pa bi se ti stanovnici mogli s pravom zapitati - što se ovi Štinjanci uopće bune?


Nastavite čitati

Istra
 

S vama smo više od 1.000 dana, hvala što nas pratite

Česi se vraćaju u Fažanu ali ovaj put kao gazde. Praški fond Investika dobio je lokacijsku dozvolu za luksuzni hotel s pet zvjezdica tik uz fažansku rivu. Ali to nije sve, Česi na fažanskom priobalju planiraju uložiti najmanje 150.000.000 eura

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.