Tehnomont diže kvalitetu usluge u Marini Veruda
- Da bi poboljšali kvalitetu usluge u marini gradimo novi sanitarni čvor. Nažalost, trebalo nam je četiri godine da dobijemo građevinsku dozvolu, rekla nam je Gordana Deranja.
Karta za jednu zonu kupljena u autobusu poskupljuje na dva eura, ali njezina cijena, ako je kupite, primjerice na kiosku, ostaje 1,50 eura. Mjesečne, tzv. radničke ili opće pretplatne karte, isto idu gore, a nova cijena za jednu zonu je 38 eura (prije 30,50 €), 67 € za dvije zone (prije 53,10 €) te 92 € za tri zone (prije 73 €). To će povećanje korisnici najmanje osjetiti jer im to kao naknadu za prijevoz "pokriva" poslodavac
Karta za jednu zonu kupljena u autobusu poskupljuje na dva eura, ali njezina cijena, ako je kupite, primjerice na kiosku, ostaje 1,50 eura. Mjesečne, tzv. radničke ili opće pretplatne karte, isto idu gore, a nova cijena za jednu zonu je 38 eura (prije 30,50 €), 67 € za dvije zone (prije 53,10 €) te 92 € za tri zone (prije 73 €). To će povećanje korisnici najmanje osjetiti jer im to kao naknadu za prijevoz "pokriva" poslodavac
Cjenik usluga Pulaprometa će od 15. rujna 2023. godine, odnosno prvi put nakon 2008. godine biti djelomično izmijenjen, doznajemo od pulskog javnog prijevoznika. Prema tumačenju Pulaprometa, osnovna namjera ovog povećanja je ublažavanje negativnog utjecaja povećanja cijene pogonskih goriva, povećanja cijene rada, te visoka stopa inflacije na koje niti jedan prijevoznik nije imun.
Pulapromet raspolaže s 36 autobusa od kojih je 12 pogonjeno na dizel, a 24 voze na plin. U proteklih dvanaest mjeseci na tržištu je došlo do velikih poremećaja u cijenama dizel goriva, a posebno plina. Kao dokaz tome je cijena plina kojeg Pulapromet nabavlja, a povećana je s 0,74 €/kg, na 1,39 €/kg tj. 88%, ističu iz Pulaprometa.
Također, obzirom da na tržištu rada nema raspoloživih KV vozača autobusa, Pulapromet je pokrenuo financiranje školovanja vozača te povećao materijalna prava vozača u cilju osiguranja dovoljnog broja vozača za pružanje usluge prijevoza.
Spomenuta povećanja generiraju značajno povećanje troškova operativnog poslovanja, kažu u Pulaprometu, ali ističu kako smatraju da bi povećanje cijene karte u istom omjeru kao što je povećanje troškova izrazito negativno utjecalo na broj putnika te je sukladno tome s vlasnicima usuglašeno korigiranje cijena samo pojedinih karata.
Stav Uprave Pulaprometa koji je usuglašen s Gradom Pula-Pola i ostalim suvlasnicima je da javni prijevoz mora biti nositelj mobilnosti i prometa kako zbog smanjenja prometnih gužvi tako i zbog svih drugih benefita koje javni prijevoz pruža.
Slijedom navedenog, povećanje cijena dijela karata koje se predlaže je minimalno i prije svega prilagođeno korisnicima usluge, a ostali uvjeti korištenja karata ostaju nepromijenjeni.
Mijenjaju se cijene za sljedeće vrste karata: pojedinačnu kartu za jednu vožnju kupljenu u autobusu, opću pretplatnu mjesečnu kartu, opću pretplatnu mjesečnu kartu za supružnike (obiteljska) te učeničku pretplatnu mjesečnu kartu za učenika srednjih škola.
Pojedinačna karta se do kraja lipnja 2023. godine mogla kupiti samo u autobusu, a od srpnja je omogućena kupnja i na kioscima (cca 30 prodajnih mjesta), blagajni Pulaprometa i na webshopu.
Izmjenom cjenika se diferencira cijena za pojedinačnu kartu za jednu vožnju na način da se zadrži sadašnja cijena za kupnju izvan autobusa u iznosu od 1,50 € za jednu zonu, 2 € za dvije i 2,70 € za tri zone (kiosci, blagajna Pulaprometa, webshop, uskoro aparati) te istodobno poveća cijena za kupnju u autobusu na 2 € za jednu zonu, 2,50 € za dvije i 3,40 € za tri zone. Time, vele iz gradskog prijevoznika, žele potaknuti putnike na kupnju karte izvan autobusa, što bi trebalo pomoći da se smanje gužve pri ulazu u autobus, omogući kraće zaustavljanje autobusa na stajalištima i smanji ometanja vozača u njegovom osnovnom poslu, a na koncu i poveća prihode.
Opća karta je klasična mjesečna karta tzv. radnička, a njena je posebnost da većina poslodavaca na osnovu tog tipa i cijene karte isplaćuje zaposlenicima naknadu za prijevoz.
Osnovni razlog za povećanje cijene je značajno povećanje troškova pružanja usluga javnog prijevoza prvenstveno zbog povećanja troškova energije i povećanja cijene rada.
Osim toga, u Pulaprometu smatraju da navedeno povećanje neće financijski negativno utjecati na kupce karata (korisnike) iz razloga što ju uglavnom kupuju zaposleni koji ujedno i dobivaju naknadu
za prijevoz koja je upravo jednaka cijeni karte.
Nova cijena za jednu zonu je 38 € (prije 30,50 €), 67 € za dvije zone (prije 53,10 €) te 92 € za tri zone (prije 73 €).
Opća obiteljska karta za supružnike je direktno vezana za Opću pretplatnu mjesečnu kartu pa se, uz povećanje cijene Opće pretplatne mjesečne karte, posljedično povećava cijena i ovog
tipa karte iz istih razloga. Omogućena je samo za prvu zonu, a nova cijena je 46 €, dok je prijašnja cijena iznosila 38 €.
Pretplatna mjesečna karta za učenike srednjih škola
Cijena učeničke pretplatne mjesečne karte učenika srednjih škola je jednaka cijeni Opće mjesečne pretplatne karte te se mijenja u istom iznosu no teret povećanja cijene će na sebe preuzeti vlasnici odnosno jedinice lokalne samouprave.
Prema odluci Vlade RH utvrđeno je da Ministarstvo znanosti i obrazovanja doznačuje županijama, a županije javnim prijevoznicima 75 % cijene karte. Preostalih 25 % ovisno o odluci jedinica lokalne samouprave plaćaju korisnici, JLS ili kombinirano.
Navedena odluka Vlade RH vrijedi samo za učenike s prebivalištem izvan grada školovanja (učenici iz JLS Fažana, Vodnjan, Ližnjan i Medulin koji pohađaju školu u Puli) i u naseljima gradova (učenici iz gradskog naselja Štinjan koji pohađaju školu u Puli).Na području gdje Pulapromet obavlja uslugu, JLS imaju različite odluke o plaćanju preostalih 25 % cijene karte koje će stupanjem novog cjenika biti izmijenjene na način da razliku povećanja cijene za korisnika preuzimaju suvlasnici odnosno JLS.
Naime, suvlasnici (Fažana, Vodnjan, Ližnjan, Medulin, Pula) su prihvatili prijedlog Pulaprometa da se stupanjem novog cjenika na snagu izmjene odluke o plaćanju preostalih 25 % na način da podmire razliku povećanja cijene koju bi inače platili korisnici (učenici) što je primjerice u slučaju Grada Pule 1,88 € po karti.Isti princip vrijedi i za ostale JLS te na ovaj način cijena za korisnike ostaje ista kao i do sada. Ovim povećanjem cijena karata učenika srednjih škola i nakon što JLS podmire razliku povećanja cijene koju bi inače platili korisnici (učenici), postići će se pozitivan financijski učinak za Pulapromet te će posljedično pozitivno utjecati na iznos subvencije od strane JLS prema Pulaprometu.
- Da bi poboljšali kvalitetu usluge u marini gradimo novi sanitarni čvor. Nažalost, trebalo nam je četiri godine da dobijemo građevinsku dozvolu, rekla nam je Gordana Deranja.
Koncert počinje u 18 sati i ulaz je slobodan za sve posjetitelje
Posjete hospitaliziranim pacijentima se ograničavaju, djelatnicima preporučeno nošenje maske
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.