Čak i Osijek posluje bolje. Pulska zračna luka i dalje generira gubitke, sada je minus već došao na dva i pol milijuna eura
Teško je ne zapitati se što se to događa s pulskim aerodromom
Ako je lani bio jedan kvar, ove godine ih je desetak, za koje nitko nije znao zato što smo ih uspjeli riješiti, onda ih ubuduće očekujemo još i više, kaže za Istru24 Marino Drandić, predsjednik Nadzornog odbora Kaštijuna
Ako je lani bio jedan kvar, ove godine ih je desetak, za koje nitko nije znao zato što smo ih uspjeli riješiti, onda ih ubuduće očekujemo još i više, kaže za Istru24 Marino Drandić, predsjednik Nadzornog odbora Kaštijuna
Nakon što je u srijedu na sastanku istarskih gradonačelnika, Županije, uprave i nadzornog odbora kazao da postrojenje nije održavano i da mu je potreban remont, Marino Drandić, predsjednik Nadzornog odbora tvrtke Kaštijun koja upravlja istoimenim istarskim centrom za gospodarenje otpadom, pojasnio je za Istru24 što točno podrazumijeva taj popravak te u kojem je uopće stanju problematični pogon smješten na jugu Istre.
Objašnjava da svako postrojenje ima vijek trajanja te da je u određenom periodu potrebno napraviti reviziju ili zamjenu opreme. Na Kaštijunu, veli, ima više drobilica i dizalica, i svaka od njih ima vijek trajanja koju je propisao proizvođač.
- Velika postrojenja poput Kaštijuna trebaju imati jedan kompletan pregled sustava i zamjenu opreme svakih pet godina. Kaštijun nema financijskih sredstava da mijenja bilo kakvu opremu, niti da opremu redovito održava. Ona se održava kao nužno potreba, da sustav funkcionira. Zato smo lani imali kvar (na procesnoj dizalici MBO postrojenja, op.n.) pa je pogon bio van funkcije dva mjeseca. Ove godine smo imali 10 takvih kvarova, ali su pravi ljudi bili na pravom mjestu i sve se preveniralo u roku od 24 sata zahvaljujući zaposlenicima Kaštijuna koji su neumorno radili da bi se već idući dan uspio primiti sav otpad, da ne zakaže cijeli sustav. To je, međutim, sve bilo nekakvo krpanje, otkriva.
No 'krpanju' u jednom trenutku, veli, dođe kraj. Nakon pet godina krpanja, priča, pretpostavka je da će doći do problema.
- Očekujem to već iduće godine. Ako je lani bio jedan kvar, ove godine ih je desetak, za koje nitko nije znao zato što smo ih uspjeli riješiti, onda ih ubuduće očekujemo još i više. Nažalost, bojim se da ne dođe do kolapsa, poručuje Drandić.
Na pitanje je li u planu remont napraviti do idućeg ljeta, Drandić odgovara s protupitanjem: „Da, ali s kojim sredstvima?“
Podsjeća da je pulski gradonačelnik Filip Zoričić nakon sastanka najavio vlasničko restrukturiranje društva.
- Kad svi 'uđu unutra', neka injektiraju neki novac i neka se napravi remont, govori.
Govoreći o možebitnoj svoti novca koja bi bila potrebna za popravak, Drandić otvoreno kaže da zasad ne barataju nikakvom cifrom koja bi bila potrebna za remont, već da su dosad bili usredotočeni na silne gubitke koji su napravljeni, a koje isto, napominje, treba riješiti.
- Teško je reći koliko novaca treba injektirati u Kaštijun. Orijentirani smo na 9,3 milijuna eura za sanaciju, ali koliko bi bilo potrebno za remont, i što je nužno, a što nije, treba vidjeti, ali isto je milijunska cifra, zaključuje.
Teško je ne zapitati se što se to događa s pulskim aerodromom
Vozač je prevezen u pulsku bolnicu, gdje je utvrđeno kako je teže ozlijeđen
Radi počinjenja prekršaja iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama, protiv 57-godišnjaka se pokreće prekršajni postupak. Za koncentraciju alkohola u organizmu iznad 1.5 promila propisane su novčane kazne do 2.650 eura ili kazna zatvora do 60 dana, dok se za izazivanje prometne nesreće s materijalnom štetom kazna uvećava za još 130 eura
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.