(FOTO) Nadstrešnica autobusnog kolodvora u Rovinju prijeti prolaznicima i putnicima, objekt je u vlasništvu Adrisa: „Oštećenja su površinska"
Razglednica iz centra hrvatske perjanice turizma
Izgradnja havarijskih i podmorskog ispusta ukupne vrijednosti 4.252.859 eura, u sklopu aglomeracije Pula Sjever osim havarijskog ispusta CS Fažana - Badel obuhvaća još i izgradnju havarijskog ispusta CS Puntižela (dužine 223 metara) te podmorskog ispusta UPOV Peroj (dužine 2.460 metara s difuzorom)
Izgradnja havarijskih i podmorskog ispusta ukupne vrijednosti 4.252.859 eura, u sklopu aglomeracije Pula Sjever osim havarijskog ispusta CS Fažana - Badel obuhvaća još i izgradnju havarijskog ispusta CS Puntižela (dužine 223 metara) te podmorskog ispusta UPOV Peroj (dužine 2.460 metara s difuzorom)
Dana 24. siječnja provedeni su radovi koji se odnose na montažu armirano-betonskih utega na cijev radi dodavanja težine cijevima kako bi se osigurala njihova stabilnost i kontroliralo njihovo pravilno postavljanje prilikom polaganja i daljnje uporabe podmorske dionice ispusta Fažana - Badel.
Radovi na havarijskom ispustu CS Fažana-Badel ukupne duljine 216 metara, od čega 49 metara čini kopneni dio i 167 metara podmorski dio, se izvode u skladu s važećim normama i propisima uz poštivanje najviših standarda ugradnje.
Za izvođenje radova GRUPE 2: IZGRADNJA HAVARIJSKIH ISPUSTA odgovorna je hrvatska tvrtka POMGRAD INŽENJERING d.o.o. (poduzeće u sastavu koncerna STRABAG SE), koja svojim iskustvom i stručnostima osigurava kvalitetnu i sigurnu izvedbu ovog važnog dijela projekta.
Grupa 2: Izgradnja havarijskih i podmorskog ispusta ukupne vrijednosti 4.252.859,26 eura, u sklopu aglomeracije Pula Sjever osim havarijskog ispusta CS Fažana - Badel obuhvaća još i izgradnju havarijskog ispusta CS Puntižela (dužine 223 metara) te podmorskog ispusta UPOV Peroj (dužine 2.460 metara s difuzorom).
Izvođenje radova ove grupe projekta započelo je u rujnu prošle godine, a završetak radova planiran je za svibanj 2026. godine.
“Do sada su izvedeni radovi iskopa i pripreme rova cijele dionice (kopnene i podmorske), te polaganja kopnene sekcije cijevi u rov kao i betoniranje zaštitne obloge. Pojedinačne PEHD cijevi promjera 630mm duljine 13,5m termičkim varenjem su spojene u punu duljinu sekcije. Trenutno izvodimo radove montaže armirano betonskih utega, odnosno opteživača na podmorsku sekciju cijevi, a nakon toga ćemo pristupiti polaganju cijevi u rov. Ugradnja cjevovoda, odnosno polaganje cjevovoda na morsko dno, predviđeno je uz pomoć ronioca i plovila uz konstantnu kontrolu radijusa zakrivljenosti cjevovoda. Navedenom tehnologijom se potapa cjelovita duljina cjevovoda, na način da se cjevovod opterećen betonskim opteživačima postupno puni morem s jednog kraja. Nakon uspješnog polaganja podmorske sekcije cijevi u rov
pristupit ćemo radovima betoniranja zaštitne obloge cijevi”, kazao je operativni voditelj
radova Zvonimir Ćenan.
Razglednica iz centra hrvatske perjanice turizma
Nivio Stojnić više nije prokurist u tvrtki Nona d.o.o. Na tom ga je mjestu zamijenio sin Gianluca Stojnić. Vlasnica i dalje ostaje Niviova majka Danica koja je trenutno vodeća građevinarka na području općine u kojoj joj je sin načelnik
Sutra vam donosimo nastavak sapunice "Stojnićevi". U novoj epizodi Nivio Stojnić, nakon kazne Povjerenstva za sprječavanje sukoba interesa, prepušta sinu Gianluci mjesto prokurista u tvrtki Nona d..o.o., u vlasništvu majke i none Danice
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.