Posljednji veliki koncert ovog ljeta u pulskoj Areni sinoć je, u prigodno velikom stilu i praćen simfonijskim orkestrom, održao Zdravko Čolić.
Orkestrom koji je uz njega oduševio publiku, ravnao je dirigent Fedor Vrtačnik, a na sceni se cijele večeri nalazilo čak 50 vrhunskih glazbenika.
"Drago mi je da smo ovaj put došli s malo drugačijim programom, u pratnji međunarodnog simfonijskog orkestra, uz koji je ugođaj još posebniji'', rekao je Čolić uoči koncerta.
Skoro da možemo reći da se profesionalni uspjesi odavno mjere upravo po karijeri ovog glazbenika, pa je podatke o broju njegovih prodanih koncerata bespotrebno spominjati, ali barem kao zanimljivost, recimo da je ovo peti put da Čolić pjeva pred punim pulskim amfiteatrom. Posljednji put je na ovu scenu stao 2018. godine.
Iako je koncert bio zamišljen isključivo sa sjedećem mjestima, zbog čega je prodan manji broj karata od maksimalnog mogućeg, već su prvi taktovi pjesama parter podignuli na noge. Bez puno priče, ali uz konstantnu zahvalnost i naklone publici, Čolić je Arenu držao raspjevanom puna tri sata, otpjevavši oko 30 pjesama, među kojima „Ti si mi u krvi“, „Zvao sam je Emili“, „Glavo luda“ i „Svadbarskim sokakom“.
Moglo bi se reći da je Zdravko Čolić sinoć održao master predavanje iz profesionalizma, pjevanja i poštovanja prema publici, Areni i kolegama. Ali i iz količine entuzijazma i posvećenosti.
Ponoćno 'gašenje' svjetla i tona u pulskom amfiteatru okončalo je koncert koji je, da se publiku pitalo, mogao trajati još satima.
I nakon 50 godina karijere, potpuno je jasno da se Zdravko Čolić još uvijek svako svom koncertu raduje koliko i njegova publika, a obožavatelji koji su se zatekli u prvim redovima, mogli su na kraju koncerta primijetiti kako pjevač pobjedonosno u zrak baca bijeli sako prilikom silaska s bine - siguran znak zadovoljstva koncertnom večeri.
Čolić je karijeru započeo 1969. godine kao pjevač sarajevske grupe Ambasadori. Dvije godine kasnije upoznaje skladatelja Kornelija Kovača koji ga poziva u tada izuzetno popularnu Korni grupu. Ali, Čolić se u njoj zadržava tek pola godine, nakon čega mjesto pjevača ustupa Zlatku Pejakoviću. Kovač će ostati doživotno jedan od njegovih najvažnijih suradnika, ali mladog Sarajliju čekala je solo karijera, a ona je krenula pomalo nenadanim spletom okolnosti.
1972. godine, Josipa Lisac je otkazala nastup na festivalu „Vaš šlager sezone“, a pjesmu koju joj je bio namijenio Kemal Monteno, pod nazivom „Sinoć nisi bila tu“ neplanirano izvodi Čolić te osvaja treću nagradu. Moglo bi se reći da je upravo ovo bio trenutak koji ga je katapultirao u jednu od najblistavijih glazbenih karijera ex Jugoslavije.
Dogodine s Montenovom pjesmom „Gori vatra“ nastupa i na Opatijskom festivalu te se plasira na izbor za pjesmu Eurovizije 1973. godine. Singlica „Ona spava“, koju je snimio nakon ovog natjecanja, prodana je u 150 tisuća primjeraka, a njegov drugi studijski album „Ako priđeš bliže“, snimljen 1977. godine, prva je jugoslavenska ploča prodana u milijun primjeraka. Tek sedam godina kasnije, Lepa Brena će pregaziti ovu brojku s tiražem od 1,1 milijuna.
Antologijski album „Ti si mi u krvi“, kojeg je 1984. godine snimio s Kornelijem Kovačem, a na kojem su uglazbljeni stihovi Momčila Bajagića, Đorđa Balaševića, Spomenke Kovač i Marine Tucaković, smatra se jednim od klasika zabavne glazbe ’80.-ih godina.