Kultura

S TRI UMJESTO ČETIRI PREDSTAVE ZA KRAJ

(FOTO) SVETVINČENAT: Po 25. put uspješno održan Festival plesa i neverbalnog kazališta

Masovno otkazivanje letova diljem svijeta utjecalo je i na zatvaranje Festivala pa su, umjesto četiri, finalnog dana prikazane tri predstave. Od petka do nedjelje, publika je na nekoliko iznimnih pozornica imala prilike pogledati jedanaest predstava iz čak šest država


 
2 min
Maja Jokanović ⒸFOTO: Manuel Angelini
Cabaret Fatal

Masovno otkazivanje letova diljem svijeta utjecalo je i na zatvaranje Festivala pa su, umjesto četiri, finalnog dana prikazane tri predstave. Od petka do nedjelje, publika je na nekoliko iznimnih pozornica imala prilike pogledati jedanaest predstava iz čak šest država

U nešto izmijenjenom programu i s jednom predstavom manje od planiranog – posljedicom masovnog otkazivanja letova nad Europom posljednjih dana – u Svetvinčentu je sinoć završen trodnevni 25. Festival plesa i neverbalnog kazališta.

Od petka do nedjelje publika je imala prilike uživati u jedanaest predstava i promociji knjige  “Carlotta Grisi baletna diva iz Vižinade“, Elene Poropat Pustijanac.

Posljednjeg dana Festivala publika je imala prilike pogledati predstave „Cabaret Fatal“ Matee Bilosnić & Tras Studija iz Hrvatske, koja je izvedena u Mediterranean Dance Centru, zatim, „Wuthering Days“ Briana Scalinija i koletiva Companhia de Dança de Almada iz Portugala u Loži te, na najvećoj pozornici, onoj u srcu Kaštela Grimani, predstavu „Hive“ Pietra Marulla i belgijsko-talijanskog Insieme Irreali ansambla.

Predstava „Amae“ Borne Babića i Eliane Stragapede, koja je trebala biti izvedena na Trgu, nažalost, otkazana je.

Interdisciplinarni projekt "HIVE – our hydrological need of cosmic lines" potaknula je čuvena Michelangelova slika "Tondo Doni". Na tom remek-djelu, Sveta obitelj prikazana je u nježnom i svakodnevnom pokretu predavanja Djeteta iz očevih u majčine ruke. HIVE predstavlja proširenje, novu viziju koncepta i slike Svete obitelji. Formalna i estetska kompozicija slike nudi mogućnost interpretacije različitim sredstvima umjetničkog izražavanja, kao što su ples i likovne umjetnosti, zvuk i kazalište.

Prijenosi emocionalnih stanja možda su dio našeg svakodnevnog života, a da ih većinu vremena vjerojatno nismo ni svjesni. Uobičajeno je da ljudi obuzeti bijesom prenesu to emocionalno stanje na one koji su im najbliži, time pokrećući lanac gnjeva koji je ponekad teško zaustaviti, rekao je za predstavu „Wuthering Days“ , njen autor Brian Scalini

Cabaret Fatal.  „Što je to fatalno u njoj?“, pitaju autorice. „Pogubno, šokantno, opasno, neviđeno, novo? I možemo li uopće više biti iznenađeni recikliranjem umjetničkih formi iz 20. stoljeća? (Kojih formi?) I zato mi (autoironično) kroz ovaj DIY kabaretski odjek ispreplićemo ples, glumačku igru, klauneriju i gradimo izvedbeni okoliš korištenjem glazbe koja varira od punokrvnih kompozicija do jednostavnih melodija s mobilnih aplikacija (suvremenoj). Upozoravamo, izvikujemo i odlučno ponavljamo misli koje po samom izgovoru padaju u zaborav. Baš kao i gotovo svaki problem danas“, rekle su Matea Bilosnić i Tras Studio o svojoj predstavi.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.