Društvo Monte Giro kupilo zgradu s muralom u Vukovarskoj ulici
Za Dan sjećanja na tom se mjestu pale svijeće u spomen na žrtve pada Vukovara
Često provincijalna dimenzija, koja je tipična za amaterske zborove,u potpunosti je izbjegnuta, i to ne samo zahvaljujući repertoaru koji je obuhvaćao djela Bizeta, Verdija, Rossinija, Bellinija, Ponchiellija, Šostakoviča, Smareglije, već i vrlo kvalitetnim i uvjerljivim izvedbama zborova te izvanrednim nastupima gostujućih solista, čiji su glasovi, među visokim zidovima gotičke crkve, odzvanjali jasno i svečano
Često provincijalna dimenzija, koja je tipična za amaterske zborove,u potpunosti je izbjegnuta, i to ne samo zahvaljujući repertoaru koji je obuhvaćao djela Bizeta, Verdija, Rossinija, Bellinija, Ponchiellija, Šostakoviča, Smareglije, već i vrlo kvalitetnim i uvjerljivim izvedbama zborova te izvanrednim nastupima gostujućih solista, čiji su glasovi, među visokim zidovima gotičke crkve, odzvanjali jasno i svečano
„Prekrasan koncert.“ „Tu se već može govoriti o izvrsnosti.“ „Ovo je šamar svima onima koji govore da se u Puli nikad ništa ne događa.“
To su samo neki od oduševljenih komentara koje smo čuli u subotu navečer na kraju izvrsnog koncerta „La Mariani all’opera”, održanog u dojmljivom ambijentu crkve sv. Franje u Puli i na kojem su sudjelovali sve sekcije KUD-a Lino Mariani koji djeluje pri Zajednici Talijana Pule: mandolinski orkestar, muški zbor, ženski zbor, mješoviti zbor, dječji zbor „Amo Pola“. A ovoga su puta, kao što se u posljednje vrijeme često događa, redove Marianija pojačali studenti Muzičke akademije i solisti-gosti koji su publici priuštili snažne, možda i neočekivane emocije.
Večer je otvorio mandolinski orkestar pod ravnanjem Clare Chiare Cerin Šišić izvedbama dobro poznatih melodija: „Core ‘ngrato“ Cardilla, „Valcer br. 2“ Šostakoviča i „La vita è bella“, poznate skladbe, gotovo uspješnice, iz istoimenog filma Roberta Benignija.
Simpatije je pobrao dječji zbor Amo Pola (Volim Pulu): tri djevojčice, koje vodi Georgie Goldin, otpjevale su „Il coro dei monelli“ iz „Carmen“ Georgesa Bizeta.
Često provincijalna dimenzija, koja je tipična za amaterske zborove,u potpunosti je izbjegnuta, i to ne samo zahvaljujući repertoaru koji je obuhvaćao djela Bizeta, Verdija, Rossinija, Bellinija, Ponchiellija, Šostakoviča, Smareglije, već i vrlo kvalitetnim i uvjerljivim izvedbama zborova te izvanrednim nastupima gostujućih solista, čiji su glasovi, među visokim zidovima gotičke crkve, odzvanjali jasno i svečano.
Riječ je o basu Toniju Nežiću, opernom pjevaču međunarodne reputacije koji se može pohvaliti i nastupom u milanskoj Scali, a koji je izveo dvije arije iz Bellinijeve opere „La sonnambula“: „Vi ravviso, o luoghi ameni“ i „A fosco cielo, a notte bruna“. Tijekom izvedbe ove potonje, približio se publici i pjevajući prošetao prolazom između dvaju redova krcatih crkvenih klupa.
Brojni su gledatelji ostali (itekako pozitivno) iznenađeni nastupom mlade i talentirane sopranistice Sandre Böhm, kada je uz pratnju mješovitog zbora otpjevala ariju „Casta Diva“ iz Bellinijeve „Norme“, a potom, s muškim zborom iza leđa, očarala publiku arijom „La Vergine degli Angeli“ iz Verdijeve opere “La forza del destino” („Moć sudbine“).
Dugi su pljesak zaslužili i dobili i ostali solisti: Antonio Bogojević, koji je uz pratnju muškog zbora izveo „Zakletvu Zrinskog“ iz opere „Nikola Šubić Zrinjski“ Ivana pl. Zajca, Josip Krajačić te Georgie Goldin: osim što je dirigirala ženskim zborom, otpjevala je „Nell’onde chiare“ Smareglije.
Ženski zbor, koji radi na očuvanju Smareglijinih djela (ovaj put „Salve Regina“), izveo je i „Ave Maria“ iz Puccinijeve opere „Suor Angelica“ te „La fede“ Gioachina Rossinija, dok je mješoviti zbor odabrao „Preghiam per i vegliardi“ iz opere „I Lituani“ Amilcarea Ponchiellija, „Dal tuo stellato soglio“ Rossinija i „Vedi le fosche“ Verdija. Muški se zbor, pored stalog predstavio izvedbom „Si ridesti il leon“ iz Verdijevog „Ernanija“. Podsjetimo, svi su zborovi pratili soliste, a sve je na klaviru pratio odlični Sandro Vešligaj.
Za veliki finale svi su sudionici, pod ravnanjem maestra muškog i mješovitog zbora Ronalda Brausa (primijetilo se da je odlično pripremio nastup zborova), zajedno su otpjevali „Va’ pensiero“ iz Verdijevog „Nabucca“.
Večer su vodili Valmer Cusma i Dorina Tikvicki, a na samom kraju predsjednica SAC-a Lino Mariani Loretta Godigna u svom kratkom govoru nije skrivala duboke emocije koje ju obuzele.
Za Dan sjećanja na tom se mjestu pale svijeće u spomen na žrtve pada Vukovara
„Najpoznatija rečenica u engleskom jeziku je "biti ili ne biti" iz Hamleta. Ali za Jamesa Joycea "biti ili ne biti" nije pitanje. Pitanje je, živite li dobar život?“. Ovom rečenicom Bartholomew Ryan ukazao je na revolucionarni značaj romana „Uliks“ i „Finneganovo bdijenje“ kao etičkih i estetskih smjernica za proživljavanje života u njegovoj punoći, nasuprot pukom preživljavanju i zavodljivom pojednostavljivanju stvarnosti
Ne samo iz Pule, već i drugih okolnih naselja dovozi se i odlaže otpad kod nezaključanih spremnika, poručuje direktor Herculanee Robi Fuart
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.