Politika i društvo

uz današnje otvaranje druge cijevi Tunela

Dalibor Paus (IDS): Cilj je ukidanje tunelarine kroz Učku!

Protiv smo toga da Istrijani i dalje budu kažnjeni i plaćaju 'porez' zbog činjenice da žive u Istri. Ako su Krčki most, Pelješki most i tunel Sveti Ilija besplatni, onda za Istrijane, kojima je to „de facto“ jedina prava veza s ostatkom Hrvatske, mora biti besplatan i Tunel Učka. To je jednostavno pravedno, poručio je u priopćenju predsjednik IDS-a i saborski zastupnik Dalibor Paus


 
2 min
Istra24

Protiv smo toga da Istrijani i dalje budu kažnjeni i plaćaju 'porez' zbog činjenice da žive u Istri. Ako su Krčki most, Pelješki most i tunel Sveti Ilija besplatni, onda za Istrijane, kojima je to „de facto“ jedina prava veza s ostatkom Hrvatske, mora biti besplatan i Tunel Učka. To je jednostavno pravedno, poručio je u priopćenju predsjednik IDS-a i saborski zastupnik Dalibor Paus

„Dobro je i pozdravljamo otvaranje druge cijevi Tunela Učka, značajan je to projekt za Istru. No, protiv smo toga da Istrijani i dalje budu kažnjeni i plaćaju 'porez' zbog činjenice da žive u Istri. Ako su Krčki most, Pelješki most i tunel Sveti Ilija besplatni, onda za Istrijane, kojima je to „de facto“ jedina prava veza s ostatkom Hrvatske, mora biti besplatan i Tunel Učka. To je jednostavno pravedno“, poručio je u priopćenju predsjednik IDS-a i saborski zastupnik Dalibor Paus povodom današnjeg svečanog otvaranja druge cijevi Tunela Učka.

Smatra kako je riječ o velikom infrastrukturnom projektu koji doprinosi standardu života u Istri, sigurnosti i protočnosti prometa kroz cijelu godinu, kao i povezanosti Istre s ostatkom Hrvatske.

Ističe kako je „snažna simbolika otvaranja druge cijevi Tunela Učka baš na današnji dan, kada obilježavamo i Pazinske odluke kojima je Istra u političkom smislu sjedinjena s maticom Hrvatskom, jer će otvaranjem druge cijevi Tunela Učka i skorim dovršenjem dionice Istarskog ipsilona od Tunela Učke do Matulji biti i prometno sjedinjena s ostatkom Hrvatske“, ali i podsjeća na to da „stanovnici Istre u ovom slučaju moraju biti tretirani jednako kao i ostali građani Hrvatske. Istrijani su financijski sudjelovali u prvoj fazi izgradnje tunela kroz Učku, tunel je jedina prava veza Istre s Hrvatskom i zato mora biti besplatan za sve Istrijane!“ kazao je Paus.

- Osim za ukidanje tunelarine, zalagat ćemo se i dalje za strateška ulaganja u prometnu infrastrukturu Istre. Kako bi cijela Istra bila cestovno povezana nužno je izgraditi krak autoceste od Labina do Kanfanara i Istarski ipsilon pretvoriti Istarski iks“, istaknuo je Paus zaključivši: „Hrvatska na raspolaganju ima 26 milijardi eura za prometnu infrastrukturu koju je osigurao upravo IDS-ov europarlamentarac Valter Flego u prethodnom mandatu. Dakle, novaca u proračunu ima, samo moraju postajati konkretni projekti u koje će se ulagati!“


Nastavite čitati

Istra
 

LEKCIJA ZA KSENOFOBE Policijski podaci dokazuju nekriminalno ponašanje naših radnika iz Azije

Podaci policije su potvrdili ono što je svaka razumna osoba mogla i sama zaključiti: radnici iz Indije, Bangladeša, Nepala i Filipina, koje su mnogi upoznali kao vrijedne i poštene radnike, ove godine u Puli nisu počinili nijedno kazneno djelo * Sutra: Analizirali smo policijsku statistiku vezano za slučajeve silovanja u Puli. U većini slučajeva žrtva poznaje nasilnika * U sutrašnjem intervjuu za Istru24 saborska zastupnica Dušica Radojčić govori o planovima za predstojeće lokalne izbore, ali i otkriva kako će Možemo! osim Pule i Pazina na izbore izaći i u još nekim istarskim gradovima

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.