Politika i društvo

POSAO TEŽAK 200 MILIJUNA EURA

ISTARSKI IPSILON Kreće izgradnja drugog vijadukta preko rijeke Mirne te vijadukta Limska Draga

Danas će biti potpisan  dodatak postojećim ugovorima za dvije podfaze: jedna se sastoji od izgradnje drugog kolničkog traka od portala Kvarner Tunela Učka do čvorišta Matulji, dionice duge gotovo 10,3 km te proširenja Odmorišta Kvarner, a druga od dva nova vijadukta * Ukupna procijenjena vrijednost oko 200 milijuna eura


 
2 min
Istra24
L. S.

Danas će biti potpisan  dodatak postojećim ugovorima za dvije podfaze: jedna se sastoji od izgradnje drugog kolničkog traka od portala Kvarner Tunela Učka do čvorišta Matulji, dionice duge gotovo 10,3 km te proširenja Odmorišta Kvarner, a druga od dva nova vijadukta * Ukupna procijenjena vrijednost oko 200 milijuna eura

U Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture za danas je zakazano potpisivanje Ugovora o izmjenama i dopunama br. 7 Ugovora o koncesiji za financiranje, građenje, upravljanje i održavanje „Jadranske autoceste“ - dionica Dragonja - Pula i Kanfanar - Pazin – Matulji.

Ugovor će potpisati potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković i generalni direktor koncesionara Bina-Istra d.d. Dario Silić.

Ovim izmjenama i dopunama koncesijskog ugovora, među ostalim, predviđa se realizacija investicije Podfaze 2B2-2 i Podfaze 2B2-3, ukupne procijenjene vrijednosti oko 200 milijuna eura.

Podfaza 2B2-2 sastoji se od izgradnje drugog kolničkog traka od portala Kvarner Tunela Učka do čvorišta Matulji, dionice duge gotovo 10,3 km te proširenja Odmorišta Kvarner.

Podfaza 2B2-3 uključuje izgradnju drugog vijadukta preko rijeke Mirne te vijadukta Limska Draga, kako bi se završio puni profil ove dionice autoceste.

Nakon potpisa Ugovora o izmjenama i dopunama br. 7 Ugovora o koncesiji, koncesionar Bina-Istra d.d. potpisat će ugovor i s predstavnicima izvođača radova, ugovor o upravljanju i održavanju te ugovor za nadzor za gore navedene podfaze dovršetka izgradnje Istarskog ipsilona u punom profilu.

Po dovršetku ove dvije podfaze, mreža Istarskog ipsilona A8 i A9 bit će u cijelosti izgrađena u punom profilu te će se po dovršetku čvora Matulji spojiti s obilaznicom Rijeke, odnosno s mrežom autocesta.


Nastavite čitati

Istra
 

S vama smo više od 1.000 dana, hvala što nas pratite

Česi se vraćaju u Fažanu ali ovaj put kao gazde. Praški fond Investika dobio je lokacijsku dozvolu za luksuzni hotel s pet zvjezdica tik uz fažansku rivu. Ali to nije sve, Česi na fažanskom priobalju planiraju uložiti najmanje 150.000.000 eura

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.