Aktualni istarski župan Boris Miletić, koji je trenutno u utrci za još jedan mandat na toj funkciji, oglasio se jutros na svom Facebook profilu, a povod objave njegova je izborna kampanja za koju, kako je istaknuo GONG, postoji sumnja da je financirana i županijskim sredstvima.
"Kampanju financiram svojim sredstvima, a ne županijskim. Vjerujem u svoj program, vjerujem u svoju listu, vjerujem u inteligenciju svojih sugrađana koji će znati prepoznati tko od kandidata nudi program za bolju Istru. Zato sam i uložio svoj novac u kampanju. Zašto protukandidati koji sad skaču na lažne optužbe ne ulože svoj novac ako su toliko uvjereni da su oni najbolji izbor za Istru? Zašto po njihovom "iskačem" iz plakata i online portala? Zato jer sam platio pametne i stručne ljude s jasnom porukom "Pobrinite se da svaka Istrijanka i Istrijan čuju moj program", poručio je Miletić.
Ti pametni i stručni ljudi su, navodi, napravili jasnu strategiju gdje on i njegova lista trebaju biti prisutni i na to su se, piše, fokusirali.
"Možda je onda pravo pitanje kako bi netko vodio Županiju ako ne zna voditi ni vlastitu kampanju? Već sam na početku kampanje molio sve da se natječemo argumentima i programom, a ne podmetanjima i lažima. Neki imaju stranku iza sebe, a neki web portale. Ja sam nezavisni župan, moja stranka je cijela Istra i njeni građani bez obzira čiju člansku iskaznicu imaju. Moj program su rezultati zadnje 4 godine i plan za iduće 4 godine. Ispod pojasa neću udarati; mi Istrijani to tako ne radimo", poručio je župan danas s Facebooka.
Temu o trošenju županijskog novca u svrhu kampanje otvorila je, podsjetimo, Istra24. Nakon teksta u kojem se problematiziralo priopćenje na lokalnom portalu Regional Express, gdje je bilo navedeno da je tekst o novim licima na županovoj listi financiran sredstvima iz Ureda župana jer se radi o programskom sadržaju koji je od interesa za istarsku županiju. Miletić i spomenuti portal tvrdili su da je riječ o pogrešci. No, Miletićevi protukandidati ipak vjeruju da je aktualni župan koristi Županiju u svrhu vlastite promocije.
SDP-ova Sanja Radolović je kazala da je izuzev plakatnih mjesta, primijetila da je jedan kandidat u Istri zavladao oglašavanjem na online platformama poput Google oglasa/GoogleAdsa, ali mu nigdje kao svima ostalima političkim kandidatima ne piše koliko je na te Google oglase potrošeno, jer nisu navedeni iznosi budući da se njegovi oglasi ne navode kao politički nego se putem njih promoviraju “uspjesi Istarske županije”.
IDS-ov Dalibor Paus je pak rekao da je površan pogled da se brzo zaključi da je po broju jumbo plakata ili digitalnih oglasa, promocija Borisa Miletića potpuno nesrazmjerna naspram ostalih kandidata. Slaven Boljun, kandidat Možemo! za župana, izjavio je da je stara je navika Borisa Miletića i "njegove navodno bivše stranke IDS-a istarske šolde trošiti na svoju reklamu".
"Gledali smo to i prošle četiri godine i deset godina prije toga, u Puli i cijeloj Istri. Miletić, kao pravi IDS-ov kadar, ne može se riješiti starih navika, kako u netransparentnom upravljanju Istarskom županijom u čemu mu je IDS držao većinu, tako i u netransparentnom financiranju svoje kampanje", poručio je Boljun.