Nakon što je na edukativno-promotivnu kampanju Navike okreni, promjenu pokreni, dosad već utrošeno 52.901 eura, Grad Pula za dodatnu edukaciju planira izdvojiti dodatnih 57.375 eura.
Kampanju je dosad radila zagrebačka marketinška tvrtka Millenium Promocija u suvlasništvu poznatog PR-ovca i predsjednika Katoličkog zbora "Mi" Bože Skoke.
Po novom, usluge izobrazbe na području zaštite okoliša provoditi će druga zagrebačka tvrtka- K&K Promocija koja je nakon provedenog natječaja odabrana kao najpovoljniji ponuditelj s ponudom od 57.375 eura. Na isti se natječaj javila i tvrtka SM Studio Marketing Komunikacije, no ponuda jer bila viša i iznosila je 67.356 eura te posao stoga nisu dobili.
Skupa promocija
Kako je vidljivo u natječajnoj dokumentaciji, novi odobreni iznos za troškove kampanje, odnosit se na tek nekoliko mjeseci angažmana marketinške agencije, točnije od 18. srpnja do 30. studenog ove godine. Dakle, za edukaciju i promidžbu o gospodarenju otpadom dvjema angažiranim vanjskim tvrtkama platit će se više od 100 tisuća eura.
Samo tijekom prošle godine, od svibnja do rujna, za usluge Millenium Promocije iz gradskog je proračuna isplaćeno 52.901 eura. Među ostalim, agencija je za potrebe kampanje za Grad Pulu izradila strategiju komuniciranja na društvenim mrežama, kao i usluge odnosa s javnošću, dizajn vizualnog identiteta i predstavu u sklopu ovog projekta vezanog uz gospodarenje otpadom.
Kampanju su u travnju predstavili gradonačelnik Zoričić i direktor Herculanee Robi Fuart
Jasno je da kampanja nije polučila rezultate. Dokaz tome su i gomile nerazvrstanog smeća koje i dalje pristiže na Kaštijun, a nerijetko i prizori na pulskim ulicama punim razbacanog otpada koje je u nekoliko navrata fotografijama ovjekovječio i sam gradonačelnik Pule Filip Zoričić.
Potonji je, naime, tijekom lipnja vodio svoju „paralelnu kampanju“ objavljujući niz fotografija u pulskim kvartovima na kojima se jasno moglo vidjeti da smeće završava svugdje drugdje osim u za to namijenjenim kantama. Gradonačelnik je obilazio kvartove i na društvene mreže objavljivao kritične punktove, čime je dodatno potvrdio da kampanju koju Grad provodi s pulskim komunalnim poduzećem Herculanea, nije baš naišla na plodno tlo.
Foto:FB/F.Zoričić
Moralna podrška radnicima Herculanee
Odlučio se tako Zoričić i na ranojutarnji obilzak Pule s djelatnicima Herculanee kako bi iz prve ruke vidio kako oni vrijedno rade. Naravno, o tome se pohvalio na svom Facebook profilu.
Foto/FB/F.Zoričić Moralna podrška radnicima Herculanee
Za razliku od svog prethodnika Borisa Miletića koji je svojevremeno tijekom štrajka radnika Herculanee s metlom u ruci „pomagao“ pometačima, Zoričić je tek želio biti moralna podrška radnicima koji od 3 do 4 ujutro čiste ulice.
Foto: Duško Marušić/Pixsell Boris Miletić u akciji "čistka"
Skupo plaćena kampanja s početka ovog teksta nažalost nije riješila premali broj kanti za biootpad što je i dalje najveći problem, ponajviše zbog otpada iz domaćinstva i ugostiteljskih objekata koji pomiješan s komunalnim otpadom dolazi na Kaštijun.
Možda bi bolje bilo novac od promocije i promidžbe utrošiti na kupnju dodatnih spremnika i takozvanih smeđih kanti.
Iako je cilj kampanje plaćene javnim nvem bio provesti niz aktivnosti edukativnog i informativnog karaktera kako bi građane i korisnike potaknuli na odgovornije odvajanje i odlaganje otpada, to se nije dogodilo.
Istovremeno, Grad je nedavno odabrao i tvrtke za nabavku nove komunalne opreme. Radi se o natječaju vrijednom preko 150 tisuća eura, a odnosi se na nabavku vrtnih kompostera, spremnika za staklo, rolo kontejnera i posuda za bioootpad. Na natječaju su za nabavku opreme odbrani zagrebački Gradatin d.o.o. i tvrtka Eol- Ekos iz Jurdani.