Nakon što je Gradsko vijeće usvojilo odluku o preustroju gradskih odjela, pitali smo Grad Pulu o novom preustroju i imenovanju novih pročelnika po ovlaštenju gradonačelnika Filipa Zoričića s obzirom da novi preustroj kreće od 1. srpnja. Kao i mnogo puta do sada, gradonačelnik i nadležne gradske službe nisu odgovorile na novinarski upit već su se prvo oglasili priopćenjem.
Tako su iz Grada Pule izvijestili da broj upravnih odjela ostaje isti, njih osam, ali uz izmjene nadležnosti i rukovodećeg kadra.
Prema novom ustroju, poslove Upravnih odjela za prostorno planiranje i zaštitu okoliša te za komunalni sustav i upravljanje imovinom, preuzimaju Upravni odjel za urbanizam, investicije i razvojne projekte i Upravni odjel za upravljanje imovinom i imovinsko-pravne poslove.
Nova pročelnica po ovlaštenju gradonačelnika Gradu Puli postaje Iva Matanović koja će voditi Službu Gradonačelnika i Gradskog vijeća. Nebojša Nikolić postaje pročelnik Upravnog odjela za lokalnu i mjesnu samoupravu, a dosadašnja pročelnica Vesna Sajić preuzima Upravni odjel za financije, gospodarstvo i provedbu ITU mehanizma.
Upravni odjel za urbanizam, investicije i razvojne projekte od 1. srpnja vodi Anja Ademi, a Igor Jovin postaje pročelnik Upravnog odjela za upravljanje imovinom i imovinsko-pravne poslove.
Upravni odjel za društvene djelatnosti, mlade i sport i dalje vodi Ivana Sokolov, a Upravni odjel za kulturu Emina Popović Sterpin.
"Cilj ovih izmjena prvenstveno je veća efikasnost te bolja, brža i operativnija usluga prema građanima. Bez optimizacije našeg rada, napredak i iskorak koji želimo ostvariti u vođenju grada neće biti moguć onom dinamikom koju građani zaslužuju. Analiziramo, revidiramo i korigiramo sebe i svoj rad kad god je potrebno. Ovo je odluka u interesu svih građana koju smo donijeli promišljeno i planski. Svaki veliki sustav treba povremeni preustroj i to je nešto što nismo htjeli odgađati. Ne smijemo biti svrha sami sebi, kao što je to bio slučaj godinama prije", istaknuo je u priopćenju gradonačelnik Filip Zoričić.
Iz Grada Pule ističu da su još u veljači zatražili mišljenje Ministarstva financija o načinu imenovanja pročelnika Službe za unutarnju reviziju, čije je čelno mjesto za sada upražnjeno.
- Prema dobivenom mišljenju, da bi se osoba rasporedila na radno mjesto rukovoditelja unutarnje revizije, mora već posjedovati stručno ovlaštenje ministra financija za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru kao i radno iskustvo od pet godina, od čega najmanje tri godine na poslovima unutarnje revizije ili revizije. Rukovoditelj se stoga mora imenovati putem javnog natječaja te nije dopušteno da se osoba naknadno, nakon rasporeda na radno mjesto rukovoditelja unutarnje revizije, uputi na izobrazbu za stjecanje predmetnog ovlaštenja već mora postojati zainteresirani službenik koji takve uvjete zadovoljava, ističu u Gradu Puli.
Dodaju da u ovom trenutku nije moguće dati službeniku Grada ovlaštenje za obavljanje ove funkcije, no "da Grad nastavlja s aktivnostima u skladu sa Zakonom u cilju popunjavanja mjesta pročelnika Službe za unutarnju reviziju".