Svijet nekretnina

OGLAS

Franšiza Molo Longo™: novi horizonti u upravljanju turističkim nekretninama

Franšizni model, koji uključuje najam, prodaju i održavanje turističkih objekata, osmišljen je kao odgovor na rastuću potražnju za uslugama upravljanja nekretninama u turizmu. No, ono što Molo Longo™ čini posebnim nije samo poslovni uspjeh, već i pristup koji pruža svojim franšizerima


 
3 min
PROMO

Franšizni model, koji uključuje najam, prodaju i održavanje turističkih objekata, osmišljen je kao odgovor na rastuću potražnju za uslugama upravljanja nekretninama u turizmu. No, ono što Molo Longo™ čini posebnim nije samo poslovni uspjeh, već i pristup koji pruža svojim franšizerima

Kad se spomene turizam u Hrvatskoj, Molo Longo™ neizbježno postane tema razgovora.

Ova nekretninska franšiza sa sjedištem u Rijeci izaziva radoznalost ne samo zbog svojih poslovnih uspjeha, već i zbog priče koja se iza nje krije.

Od svojeg osnivanja, 2016. godine, brend Molo Longo ostvaruje zavidan rast iz godine u godinu, što zahvaljujući stručnom vodstvu direktora Josipa Prskala, što zbog izuzetnog razvoja turizma u Hrvatskoj.

U 2023. godini, kao odgovor na sve veću potražnju u turističkom sektoru, Molo Longo odlučuje svoj model poslovanja ponuditi zainteresiranim poduzetnicima kao franšizu.

No, što je ključno u tranziciji Virtus upravljanja u franšizni poslovni model? Odgovor leži u suradnji s Andrijom Čolakom, suosnivačem franšize Surf'n'Fries, koji je sa svojim dubinskim znanjem i ekspertizom postao arhitekt franšiznog uspjeha za Molo Longo™.

Andrija Čolak, samostalno ostvarivši zavidan uspjeh s vlastitom franšizom, postao je ključni igrač u oblikovanju franšiznog modela Molo Longo™. Njegovo razumijevanje tržišta, proživljeno iskustvo i predanost pomogli su u stvaranju kvalitetnog i održivog koncepta franšize. Ova suradnja nije samo rezultirala poslovnim uspjehom, već je stvorila zajedništvo i sinergiju između stručnjaka i ambicioznih poduzetnika.

Josip Prskalo, direktor tvrtke Virtus upravljanje koja je vlasnik brenda Molo Longo, ističe zahvalnost Andriji Čolaku: „Izuzetno smo mu zahvalni što nam je uvijek bio na raspolaganju, i zahvaljujući zajedničkom trudu i radu, možemo reći da imamo kvalitetno osmišljen koncept franšize za koju svakodnevno primamo upite.“

Franšizni model, koji uključuje najam, prodaju i održavanje turističkih objekata, osmišljen je kao odgovor na rastuću potražnju za uslugama upravljanja nekretninama u turizmu. No, ono što Molo Longo™ čini posebnim nije samo poslovni uspjeh, već i pristup koji pruža svojim franšizerima.

Započnimo od vizualnog identiteta. Molo Longo osigurava detaljnu dokumentaciju vezanu uz vizualni identitet te dodjeljuje ekskluzivna prava na određeno područje. To nije samo poslovna suradnja, već prilika za franšizera da gradi nešto svoje, s pečatom autentičnosti. Jedna od ključnih prednosti franšize Molo Longo™ je podrška koju pruža franšizerima.

S obukom osoblja, implementacijom operativnih modela i tehničkom podrškom, franšiza pruža poslovne alate, ali i dijeli znanje i iskustvo stečeno tijekom godina. Franšizni uvjeti nisu samo brojke, već poziv na zajedničko putovanje.

Trajanje franšiznog ugovora od 10 godina predstavlja poslovni angažman, uz stvaranje osjećaja zajedništva i dugoročne suradnje. Ulazna naknada i pristojba za licencu prilagođavaju se potrebama franšizera, nudeći fleksibilnost u poslovanju.

Franšiza Molo Longo TM jedinstvena je na tržištu upravo zbog svoje orijentacije na zajednički rad i dijeljenje iskustva. Ova nekretninska franšiza nije samo poslovni model, već prilika za ulazak u svijet gdje svaka nekretnina ima svoju priču, a svaki franšizer svoj put.

Grupacija Molo Longo™ tako od sinonima za kvalitetu usluge postaje zajednica poduzetnika koji dijele viziju o kvalitetnom upravljanju turističkim nekretninama. Iza impresivnih brojki i grafova krije se priča o uspjehu koja se gradi zajedno, korak po korak.

Da zaključimo, franšizu Molo Longo™ opisali bismo kao sjajnu poslovnu priliku, ali i kao poziv na putovanje prema novim horizontima u industriji turističkih nekretnina.

Za sve koji imaju poduzetnički duh i želju za istraživanjem novih područja, franšiza Molo Longo™ mogla bi biti sjajan izbor.


Nastavite čitati

Državna tajnica o susretu Kekina i Jelavića: Policija nema elemenata za postupanje

''Da bilo tko nekoga pozove na kavu SMS-om ili mobitelom, osoba svojevoljno odlučuje hoće li otići na tu kavu ili neće. Ja osobno, da me nepoznati broj zove, sigurno sam da ne bi otišla na tu kavu", kazala je državna tajnica * "Drugo, činjenica je da se sastanak dogodio, a gospodin Kekin, kad je vidio da je u zabludi, nije otišao nego je ostao više od 15 minuta i razgovarali su o nečemu o čemu mi ne znamo", rekla je Petrijevčanin Vuksanović

Kekin (Možemo): Prošli smo prljave kampanje, ali ovakve se stvari nikada nisu događale

'Njegov se posao odvija u birtiji, kako mi je sam rekao. Nađe se s predstavnikom neke firme koja razmatra da uzme njegovu pjesmu, onda se nađe s nekim iz Gornjih Drenovaca koji bi radio svirku za kirbaj, pa se nađe s kim tko hoće da mu se napiše pjesma, itd. Meni to u sto godina ne bi palo na pamet da je to klopka pravog Nikice Jelavića, a vi možete tvrditi da sam ja naivna'', kazala je

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.