Više od 6 000 sudionika očekuje se na 16. Weekend Media Festivalu (WMF) koji će se tradicionalno u Rovinju održati od 21. do 24. rujna, u sklopu kojega će se održati novi festival HR.Weekend posvećen pitanjima ljudskih potencijala, najavili su danas organizatori.
WMF će se kao i do sada održati u bivšoj rovinjskoj tvornici duhana, uz generalno pokroviteljstvo Adris Grupe.
"WMF će ponuditi mnoge sadržaje, predavanja i panele o najaktualnijim temama, među kojima je svakako i umjetna inteligencija koja će prožimati gotovo sve ostale", rekao je direktor festivala Tomo Ricov.
Izdvojio je predavanje stručnjaka iz Azije koji će predstaviti aktualna zbivanja na tom kontinentu i nove geopolitičke i ekonomske izazove Kine, Indije i drugih, dok će stručnjakinja iz SAD-a i Kanade za luksuzne brendove objasniti zašto tim brendovima krize najčešće ne štete.
Među temama su i mladi i društvene mreže te tehnološke novosti.
Direktor festivala HR.Weekend i suosnivač tvrtke Degordian Daniel Ackerman kaže da se za taj festival prijavilo više od tisuću ljudi. Smatra da to pokazuje važnost teme ljudskih resursa.
"Proučavamo tu industriju i vidimo velike promjene oko zapošljavanja, biranja talenata i sličnog. To nije više kadrovska služba nego nešto puno više", rekao je Ackerman
Adris Grupa do 2025. ulaže 500 milijuna eura
"Za Adris Grupu i Rovinj WMF je važan događaj jer dodatno promovira istarsku destinaciju, ali i u Rovinj dovede mnoge sudionike iz regije i svijeta te predstavlja nove trendove u poslovanju i komunikacijama”, kazala je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adrisa.
Naglasila je da Adris podražava taj festival zbog jedinstvenog koncepta koji i nakon toliko godina privlači publiku.
"Osim podrške tom i drugim projektima, Adris puno ulaže u turizam i svoje objekte, odnosno oko milijardu eura uložili smo u zadnjih 15-ak godina, a još 500 milijuna eura ulažemo do 2025.”, rekla je Miljavac.
U tom smislu, najavila je obnovu zagrebačkog hotela Westin (najvjerojatnije od ove jeseni) i nastavak radova na gradnji novog hotela Marjan u Splitu, te redovna druga ulaganja u njihove ostale hotele i kampove.
Od ove turističke sezone, kaže, puno očekuju, čemu u prilog ide i odličan buking.