Oko mjesec dana slupano auto stoji iznad pulske lučice Delfin.
Kako doznajemo od čitatelja, koji nam je i proslijedio fotografije, auto je izgleda sletio s gornje ceste za Verudelu, slupao se i sada tako stoji.
Kako to da karampana s pogledom na more nikome ne smeta, iako doista nije ugodan prizor, pita se. Navodi kako će, kada izađe u medijima, sigurno netko od nadležnih napokon i reagirati.
Mi, ipak, naše čitatelje upozoravamo da postoji aplikacija Grada Pule preko koje se ovakav komunalni nered može prijaviti. Ona se zove Smart Pula, a trebala bi biti, kako se navodi "glavni kanal komunikacije građana s gradskim službama".
Pametna Pula
Smart Pula je aplikacija koja omogućuje građanima Pule slanje sugestija ili prijavljivanje problema. Cilj projekta jest riješiti specifične probleme zajednice, doprinijeti poboljšanju kvalitete života građana i unapređenje rada gradskih institucija i organizacija, navodi se u pojašnjenju na stranici.
Ovdje naime možete uploudati fotografiju nekog problema, ukratko ga upisati i službe bi ga trebale uzeti u postupanje te ga, na poslijetku, i riješiti. Pregledom prijava vidljivo je da se Puljani najviše žale na nepregledna raskršća, nepropisno parkiranje, nepokošene površine, rasvjetu koja ne radi....
Žale se i na krupni otpad koji je pobacan po cestama, livadama i šumama, na suhe grane koje je potrebno sanirati.
Neke od prijave primjerice glase: "Trg 1.istarske brigade ispred ulaza u skladište tvrtke I.Vem paletama se "rezervira" javni parking, te se od javnog pretvara u privatini. Prijavljeno gradskog redarstvu, ali se ništa nije poduzelo po tom problemu."
Ili: Put od Fortica, cesta propala, opasno za skretanje i vožnju...može li se zakrpati?- pita se Puljanin, a ovu je prijavu u postupanje odmah uzeo nadležni gradski odjel za komunalno uređenje.
Prijavu za "napušteno vozilo preko puta šumice Gregovica" u postupanje je pak uzelo komunalno redarstvo te predmet označilo "riješenim".
Ima još riješenih prijava.
Na onu "Halo Grad, fulali ste košnju Kaštela nekoliko puta ovog ljeta. Ne izgleda dobro, zmije, požar, izgubljena djeca, avanture turista kroz divljinu povijesne jezgre... Nije baš neka razglednica", Herculanea je reagirala i površine oko kaštela pokosila, a uklonjen je, promjerice, i otpad na Valelungi, brojni nelegalni kamperi....
Ukupno je, kako se navodi na aplikaciji, pristiglo 744 prijava, a riješeno ih je 49 posto. Dakle, isplati se probati prijaviti problem, barem polovično.
Najviše se prijava, vidljivo je po statistici, odnosilo na probleme koje su u domeni Upravnog odjela za komunalni sustav i upravljanje imovinom (50,4 posto) ili čak 316 prijava i Herculanee na koju otpada 29,7 posto prijava ili 186 prijava.
Herculanea ima čak 88 posto riješenih slučajeva, a Grad Pula 68 posto. Zanimljvo je kako niti jednu prijavu nema problematičan Kaštijun, ali ni Tržnica, da se na Pula Parking odnosi samo šest prijava, Pulapromet dvije, na Monte Giro samo jedna - i ta je riješena.