Komunal

koliko pula parking troši na oglašavanje?

„Lucidni” revolucionar Branislav Bojanić: Rotacijsku garažu nismo gradili iz financijskih razloga!

-Često se kritizira iznos investiran u ovaj projekt i postavlja se pitanje o vremenskom periodu povrata investicije, koji je obično četiri godine, a i da je osam ili deset, što ima loše u tome ako smo time riješili jedan od najvećih problema u urbanim sredinama parkiranje, objasnio je Bojanić


 
4 min
Dražen Majić
Foto: Nacional

-Često se kritizira iznos investiran u ovaj projekt i postavlja se pitanje o vremenskom periodu povrata investicije, koji je obično četiri godine, a i da je osam ili deset, što ima loše u tome ako smo time riješili jedan od najvećih problema u urbanim sredinama parkiranje, objasnio je Bojanić

Na platformi „Imamo pravo znati” objavljeni su mjesečni troškovi usluge reklama i promidžbe tvrtke „Pula parking”. Podatke je nakon objave promo teksta u tjedniku „Nacional”, povodom otvaranja rotacijske garaže u Puli, zatražio Branimir Slijepčević, urednik emisije „Uzalud se budiš” na Radio Rojcu.

Iz Pula Parkinga za Radio Rojc su odgovorili da nisu oni platili objavu teksta već je to učinio proizvođač rotirajuće garaže. Slijepčević je dobio i odgovor na pitanje koliko Pula Parking troši na oglašavanje u lokalnim medijima.

Iz odgovora je vidljivo da Pula Parking u tu svrhu mjesečno troši 5.300 eura. Na godišnjoj razini taj se iznos penje na 63.528 eura što je tek malo manje od 80.000 eura koliko na medije godišnje troši Grad Pula. Najveći mjesečni iznos od 1.875 eura plaća se televiziji TV Nova. U nastavku je tablica mjesečnih troškova

Vrijedno je iskustvo pročitati cijeli plaćeni tekst u Nacionalu koji je, osim promocije "rotirke", istovremeno i spomenik uspjesima doktora Branislava Bojanića. Spomenuti promo tekst „PULA PARKING Revolucionarno rješenje za parkiranje: rotacijski parking u Puli” objavljen je prije dvadesetak dana. Nekoiiko odlomaka zaslužuju citiranje.

- Pula Parking d.o.o., predvođen dugogodišnjim direktorom doc.dr.sc. Branislavom Bojanićem, kontinuirano pokazuje iznimnu inovativnost i sposobnost u rješavanju urbanih izazova. Jedan od najnovijih i najimpresivnijih projekata ove tvrtke je implementacija rotacijskog parkinga u Puli, što predstavlja revolucionarno rješenje za optimizaciju parkirališnih kapaciteta u gradu Puli. Projekt je uspješno dovršen, a trenutno je u fazi besplatnog korištenja kako bi se korisnici mogli upoznati s novom vrstom parkirališta. No, projekt već sada pokazuje izvanredan potencijal i postavlja Pulu na kartu pionira u primjeni ovakvih tehnoloških rješenja u Europi, navodi se na početku teksta.

-Pod vodstvom doc.dr.sc. Branislava Bojanića, Pula Parking se etablirao kao lider u uvođenju inovativnih rješenja za urbane izazove, čime se Pula pozicionira kao pionir primjeni rotacijskih garaža i održivom urbanom razvoju. Bojanićeva vizija i liderstvo postavljaju Pulu na čelo urbanog razvoja i inovativnosti, a implementacija rotacijskih garaža u Puli predstavlja samo početak. Budućnost implementacije rotacijskih garaža kao kvartovskih garaža nudi izvanredan potencijal za unapređenje urbanih sredina, optimizaciju korištenja prostora i poboljšanje kvalitete života stanovnika. Pula Parking d.o.o. i Branislav Bojanić dokazuju da je inovacija ključna za rješavanje suvremenih urbanih izazova i postizanje održivog razvoja gradova. Implementacija rotacijskih parkirališta u Puli je samo jedan od mnogih primjera kako Pula Parking koristi inovativne pristupe za unapređenje urbanog prostora, piše u tekstu.

Izdvaja se i citat koji slavi lucidnost doktora Bojanića.

- Rotacijske garaže, realizirane s izraženim osjećajem za estetiku, omogućuju skladno uklapanje u urbani pejzaž bez narušavanja vizualnog identiteta grada. Uvidom u potrebu za estetskom integracijom, direktor Bojanić je lucidno angažirao nagrađivane arhitekte Dinu Krizmanića i Leonida Zubana iz tvrtke Molozero, objasnili su iz Pula Parkinga.

Zadnji citat je odgovor kritičarima koji smatraju da je rotirajuća garaža preksupo koštala. HRT je u lipnju izvijestio da košta milijun eura.

-Na kraju, Bojanić je dodao: Često se kritizira iznos investiran u ovaj projekt i postavlja se pitanje o vremenskom periodu povrata investicije, koji je obično četiri godine, a i da je osam ili deset, što ima loše u tome ako smo time riješili jedan od najvećih problema u urbanim sredinama parkiranje? Nismo započeli s implementacijom ovih garaža iz financijskih razloga, već kao odgovor na sve veće probleme s parkirališnim kapacitetima, posebno u turističkim priobalnim gradovima. Znamo koliko problema mogu izazvati podzemne garaže koje često poplave tijekom kišnih perioda. S rotacijskim garažama, takvi problemi su izbjegnuti, tvrdi Bojanić.

Google pretraga pokazuje da je Pula Parking sličan promo članak u Nacionalu imao i u rujnu prošle godine kada je pod nalovom "Revolucija u urbanom parkiranju" najavljena izgradnja garažne kuće s 470 mjesta koja je trebala biti gotova do sezone. Umjesto nje dobili smo sada već legendarnu „rotirku”.


Nastavite čitati

Pula
 

(VIDEO) Poslušajte sjajan ženski saksofonski kvartet Roya koji je sinoć oduševio Puljane

'Roya' na perzijskom jeziku znači san ili vizija * Ovu jedinstvenu skupinu čine četiri izvrsne saksofonistice - Hrvatica Petra Horvat, Poljakinje Weronika Partyka i Betka Bizjak Kotnik te Slovenka Jovana Joka, a sinoć im se pridružio, uz nimalo nebitnu elektronsku podlogu, Neven Radaković * Premijerno su izvele skladbu "Malala" Jeana Denisa Michata u čast Malale Yousafzai, pakistanske aktivistice koja je dobila Nobelovu nagradu u dobi od 17 godina

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.