Komunal

RADOVI DOVRŠENI U ROKU

MOST JE SANIRAN, SJEVERNI DIO PULSKOG ZALJEVA SAD JE DOSTUPNIJI: pulski Mandrač i Valelunga napokon izravno povezani bez rizika padova i ozlijeda

“Projekt sanacije starog željezničkog mosta Mandrač”, izradio je ovlašteni projektant Zoran Šušulić, radove je izveo Antirost iz Delnica a koštali su više od 74 tisuće eura * Obzirom da je Valelunga desetljećima bila vojna zona, i stoga off limits za građane, mnogi Puljani nisu ni znali da ovaj most uopće postoji, jer je barijera postajala i prije nego je sam most, uslijed zapuštenosti, postao barijerom. Evo prilike da se s novim mostom otkrije i prekrasni sjeverni dio pulskog zaljeva


 
1 min
Istra24 ⒸFOTO: Manuel Angelini

“Projekt sanacije starog željezničkog mosta Mandrač”, izradio je ovlašteni projektant Zoran Šušulić, radove je izveo Antirost iz Delnica a koštali su više od 74 tisuće eura * Obzirom da je Valelunga desetljećima bila vojna zona, i stoga off limits za građane, mnogi Puljani nisu ni znali da ovaj most uopće postoji, jer je barijera postajala i prije nego je sam most, uslijed zapuštenosti, postao barijerom. Evo prilike da se s novim mostom otkrije i prekrasni sjeverni dio pulskog zaljeva

Mosta koji spaja Mandrač i Valelungu u Puli saniran je roku. Radovi su počeli 1. lipnja i tada je najavljeno da će isti trajati dva mjeseca.

Obnovu dotrajalog nekad i željezničkog mosta, koji je predstavljao rizik za prolaznike, daleke 2010. prvotno su sanirali volonteri Pulske grupe ((koju dominantno čini grupa arhitekata koja je predstavljala Hrvatsku 2013. na Venecijanskom arhitektonskom bijenalu), da bi ove godine odgvornost za popravak preuzeo Grad Pula.

“Projekt sanacije starog željezničkog mosta Mandrač”, izradio je ovlašteni projektant Zoran Šušulić, radove je izveo Antirost iz Delnica a koštali su više od 74 tisuće eura.

Izvršene su nabava, montaža, te zaštita i bojanje novih drvenih hrastovih greda, te montaža nove čelične ograde koja se postavlja na nove drvene hrastove grede. Uređen je i prilaz mostu.

Obzirom da je Valelunga desetljećima bila vojna zona, i stoga off limits ta građane, mnogi Puljani nisu ni znali da ovaj most uopće postoji, jer je barijera postajala i prije nego je sam most, uslijed zapuštenosti, postao barijerom. Evo prilike da se s novim mostom otkrije i prekrasni sjeverni dio pulskog zaljeva.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.