Glasnogovornica HŽ Putničkog prijevoza potvrdila nam je ono što smo jučer pisali.
- Novi vlak je trenutačno u kvaru. Radi se o kvaru na jednom od dizelskih motora. Dizelski motor popravljat će ovlašteni održavatelj i proizvođač vlaka KONČAR – Električna vozila. Novi vlak će ponovno voziti na istarskom području nakon popravka dizelskog motora, navodi.
Na upit koliko će popravak trajati i kada roditelji mogu očekivati da će im djecu do škola u Puli prevoziti novi, sigurniji vlak, navodi "vrijeme potrebno za popravak ovisi o ovlaštenom održavatelju i proizvođaču vlaka".
"Počelo je proljeće, ovaj vlak je prva lasta u istarskoj željeznici. Veliko je zadovoljstvo vidjeti ovaj vlak na našoj stanici i u Puli. Zahvalio bih se HŽ Putničkom prometu, a od ponedjeljka i HŽ Infrastrukturi koja će početi obnavljati sedam prijelaza, što će biti korak naprijed u sigurnosti prometa. Ovo je povijesni dan za istarsku željeznicu. Mi 30 godina nismo vidjeli novi vlak", kazao je HDZ-ov saborski zastupnik Anton Kliman novinarima na pulskom željezničkom kolodvoru uoči premijerne vožnje novog niskopodnog vlaka u ožujku.
Riječ je o dizel-električnom motornom vlaku, koji je proizvela tvrtka 'Končar - Električna vozila', koji postiže brzinu od 120 km/h i ima kapacitet od 167 sjedećih mjesta. Klimatiziran je, opremljen rampama za ulazak i izlazak osoba u invalidskim kolicima, prostorom za bicikle, uz kompletan putnički prostor pod videonadzorom.
Novi vlak ima samo jednu manu - više ne vozi nego što vozi.