Kultura

OTVOREN 16. WEEKEND MEDIA FESTIVAL

'KAKO TELEVIZIJA DANAS PRIVLAČI PUBLIKU?' Joško Lokas: Prije ću riknuti ja nego TV!

„Nije zanemariv ni aspekt biznisa. Pa ne bi se toliki silni novci trošili na reality showove da je televizija medij koji „rikava“. Ljudi se „uhvate“ na taj sadržaj. Znaju sve o protagonistima i prate takav show kao kakvu telenovelu. Također, kad se dogode neke kaotične situacije poput potresa ili covida, uvijek se pali "telka", a to znači da je to medij kojem se vjeruje i koji ima svoj kredibilitet“ naveo je Lokas danas u Rovinju


 
3 min
Martina Pereša ⒸFOTO: Manuel Angelini
Antonija Blaće, Joško Lokas i Mia Kovačić

„Nije zanemariv ni aspekt biznisa. Pa ne bi se toliki silni novci trošili na reality showove da je televizija medij koji „rikava“. Ljudi se „uhvate“ na taj sadržaj. Znaju sve o protagonistima i prate takav show kao kakvu telenovelu. Također, kad se dogode neke kaotične situacije poput potresa ili covida, uvijek se pali "telka", a to znači da je to medij kojem se vjeruje i koji ima svoj kredibilitet“ naveo je Lokas danas u Rovinju

Prvi panel ovogodišnjeg Weekend Media Festivala održan je pod nazivom „TV Surviver Kit – Kako televizija danas privlači publiku?“. Moderator je bio novinar Petar Štefanić, a sudionici Antonija Blaće producentica i voditeljica RTL-a, Mia Kovačić voditeljica Nove TV te Joško Lokas producent i voditelj HRT-a.

Svi su se složili oko toga da televizija zasad uspješno prolazi kroz izazove ulaženja drugih medija u „njen prostor“.

Joško Lokas

Publika najveći adut

- Kviz je recimo format koji može postojati samo na tv-u i koji će zasigurno preživjeti. Najveći adut televizije i dalje je publika, a vjerujem da ću prije riknuti ja nego tv, ustvrdio je voditelj popularne HRT-ove Potjere, Joško Lokas.

Blaće je pak navela kako je televizija dosad preživjela jer predstavlja jedno „malo zajedničko ognjište“ putem kojeg svi koji istovremeno gledaju određeni sadržaj dijele i slična iskustva, emocije i doživljaj.

Antonija Blaće

Mobiteli sve manji, ekrani sve veći

- Tv ima važan efekt iznenađenja, a opet spremni smo i na to da po sedam dana čekamo na neku novu epizodu. I dok imamo sve manje mobitele, ekrani nam postaju sve veći, podsjetila je Blaće.

Kovačić se složila da se „televizija ne da, iako je svi odavno pokopaju“.

Mia Kovačić

- Ona nudi provjerene informacije, producirani sadržaj i uvijek vuče natrag one koji su jednom na njoj radili. Također, gosti nam uvijek rado dolaze jer taj vizualni aspekt je svima jako bitan, iako znaju da u programu uživo mogu biti posebno ranjivi, navela je Kovačić.

Moglo se nadalje čuti kako unatoč bombardiranju raznim sadržajima, publika i dalje rado gleda večernje dnevnike koji spadaju u neke od najgledaniji sadržaja u Hrvatskoj.

Aspekt biznisa

- Nije zanemariv ni aspekt biznisa. Pa ne bi se toliki silni novci trošili na reality showove da je televizija medij koji „rikava“. Ljudi se „uhvate“ na taj sadržaj. Znaju sve o protagonistima i prate takav show kao kakvu telenovelu. U pozadini svega je dobro osmišljena produkcija. Također, kad se dogode neke kaotične situacije poput potresa ili covida, uvijek se pali telka, a to znači da je to medij kojem se vjeruje i koji ima svoj kredibilitet, naveo je Lokas.

Zaključak panela je bio kako televizija zasigurno neće izumrijeti, a uvijek će gledani biti središnji informativni programi, sportski sadržaji poput otvaranja Olimpijskih igara te veliki spektakli kao što je Eurosong. Predložena je ideja da se u Hrvatskoj potakne realizacija što više jutarnjih i dnevnih programa uživo.

Naveden je na koncu primjer HRT-ove emisije A strana u kojoj mladi izvođači pjevaju pjesme koje je publika već čula nebrojeno mnogo puta, no i dalje je ta emisija jedna od najgledanijih upravo zbog takozvane magije televizijskog spektakla.

Tri dana zabave

Inače, 16. Weekend Media Festival u staroj rovinjskoj tvornici duhana održava se iduća dva dana, uz 200 govornika, 6.000 posjetitelja, mnogo zabave, predavanja i druženja. Tema ovogodišnje manifestacije je promjena, a s obzirom na brojne novosti koje su se u posljednjih godinu dana dogodile pojavom umjetne inteligencije.


Nastavite čitati

Istra
 

Laže li koza, ili laže rog? 'Misterij' osobne iskaznice protresao umaško Gradsko vijeće, Pula se priprema za drugi pokušaj prolaska rebalansa

Razgovarali smo s IDS-ovim  kandidatom za načelnika Fažane, bivšim dugogodišnjim direktorom Pulaprometa  Igorom Škatarom. Neće graditi kampanju na sukobu s aktualnim SDP-ovim načelnikom Radomirom  Koraćem * Nastavljaju se poslovni problemi obitelji Banko iz Tinjana. Stečajni postupci u njihovim tvrtkama pokazuju da su uz višemilijunske dugove sami sebi davali milijunske pozajmice

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.