Tražite posao, javite se Gradu Puli! Tako bi otprilike zadnjih mjeseci mogao glasiti moto pulske gradske uprave koja gotovo na dnevnoj bazi objavljuje nekoliko novih natječaja za zapošljavanje. Ponuda je uistinu šarolika - od raznih referenata, recimo "za prijem stranaka i otpremu akata", savjetnika niže i više razine, stručnjaka za informiranje i protokol, referenta za urbanizam, voditelja odsjeka…
I letimičan pogled na aktualne natječaje dovoljno govori da je gradska administracija u potpunom kolapsu s ljudima, zbog čega je među ostalim odlučila otići i pročelnica Anja Ademi. Iako je njen odlazak mnoge iznenadio, treba podsjetiti da je Ademi još u srpnju davala jasne signale o kroničnom nedostatku radne snage.
Nedugo nakon preustroja gradske uprave, za naš portal je izjavila kako Gradu u ovom trenutnu nedostaje čak 100 ljudi. U dvije i pol godine mandata Filipa Zoričića iz Grada je otišlo 55 ljudi, a u istom je periodu zaposleno njih 53, potvrdio je nedavno u intervjuu za Istru24 gradonačelnik Zoričić.
Najnoviji potresi u Zoričićevoj administraciji zbog čega je Ademi odlazi s prvim danom u studenom, doveli su do toga da od ukupno sedam odjela, čak dva neće imati počelnike, ukoliko gradonačelnik u kratkom roku ne nađe zamjenu.
Ostavku je, podsjetimo, nedavno iz osobnih razloga dala pročelnica Službe Gradonačelnika i Gradskog vijeća Iva Matanović te u ovom trenutku taj odjel formalno nitko ne vodi. Kada početkom idućeg mjeseca ode Ademi, bez vodstva ostaje i Upravni odjel za urbanizam, investicije i razvojne projekte.
Gradonačelnik još nije otkrio koga planira dovesti na čelne pozicije Upravnih odjela - da li bi to biti netko iz gradske uprave li će se na brzinu raspisati formalni natječaj kako bi se našao potencijalni kandidat "iz vana".
Od kada je preuzeo vlast u Puli Zoričić nije uspio ustrojiti Službu za unutarnju reviziju koju je obezglavljenu naslijedio od svog prethodnika Borisa Miletića. Sredinom prošlog mjeseca Grad Pula konačno je objavio natječaj za pročelnika/cu Službe za unutarnju reviziju.
Nedugo nakon toga objavljen je i ispravak tog natječaja iz kojeg je izbrisana sljedeća rečenica: "Natjecati se mogu i kandidati koji ne posjeduju stručno ovlaštenje ministra financija za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru pod uvjetom da su u postupku stjecanja navedenog ovlaštenja ili certifikata, uključujući i razdoblje dok se ne ispune uvjeti za stjecanje stručnog ovlaštenja ill certifikata koje određuju Ministarstvo financija".
Prođe li ovaj natječaj, Grad bi nakon nekoliko bezusupješnih pokušaja konačno trebao dobiti pročelnika/cu Službe za unutarnju reviziju.
Koliko su u Gradu zapravo očajni zbog deficita radne snage govori i vapaj odnosno apel gradske uprave koji je u kolovozu objavljen na službenoj Facebook stranici gradske uprave. "Bili bi vam jako zahvalni kada bi podijelili ovu objavu, kako bi što prije pronašli nove članove/članice našeg tima“, piše u postu Grada Pule.
Val zapošljavanja koji se odvija u Gradu, kao što smo naveli, vidljiv je iz svakodnevnih natječaja, a samo za posao unutar Službe gradonačelnika za mjesto višeg referenta za informiranje i protokol stiglo je čak 12 prijava.
Najveća navala definitivno je za radno mjesto "referent 1 za urbanizam", za koje se natjecalo čak 15 kandidata. Među ostalim, Grad traži i voditelja Odsjeka za javnu nabavu, savjetnika za javnu nabavu, komunalno-prometne redare…