Sa 2.42 promila alkohola izazvao prometnu nesreću u Zagrebačkoj ulici
U nesreći je jedna osoba lakše ozlijeđena
HŽ Infrastruktura, navode nam, radi na aktivnostima i modernizaciji željezničke pruge od državne granice – Buzeta do Pule te na aktivnostima obnove pruge od Lupoglava do Raše te na uspostavi prometa do luke Bršica
HŽ Infrastruktura, navode nam, radi na aktivnostima i modernizaciji željezničke pruge od državne granice – Buzeta do Pule te na aktivnostima obnove pruge od Lupoglava do Raše te na uspostavi prometa do luke Bršica
"Na prugama u Istri ugrađene su standardne tračnice koje zadovoljavaju sve propisane tehničke uvjete, kao i na ostalim prugama na željezničkoj mreži Republike Hrvatske. Redovitim mjerenjima prati se njihovo trošenje, a kada istrošenost tračnica dosegne dozvoljene granice, tračnice se kroz planirane radove na održavanju uredno mijenjaju novim, kako na prugama u Istri tako i na cijeloj željezničkoj mreži", odgovorili su nam iz HŽ Infrastrukture nakon što je novi vlak koji je nedavno stigao u Istru u samo tri mjeseca dva puta završio na servisiranju.
Problem su kotači koji se habaju, a to su nam potvrdili i iz HŽ Prijevoza. Kao što smo pisali do pojačanog trošenja kotača svih vlakova na istarskim prugama dolazi zbog, kako su i sami naveli, upravo "lošeg stanja tračnica".
Zbog toga je, pojasnili su, novi vlak u potpunosti potrošio monoblok kotače, a obzirom da u Puli nema tehničkih mogućnosti za njihovu zamjenu, vlak je povučen iz prometa te će mu u Zagrebu biti zamijenjeni monoblok kotači.
HŽ Infrastruktura, navode nam, radi na aktivnostima i modernizaciji željezničke pruge od državne granice – Buzeta do Pule te na aktivnostima obnove pruge od Lupoglava do Raše te na uspostavi prometa do luke Bršica.
- Izrađeni su projektni zadatci, odnosno izrađen je Projektni zadatak za izradu Studije obnove i modernizacije željezničke pruge R101 Državna granica – Buzet – Pula i za izradu Studije izvodljivosti za revitalizaciju željezničke pruge L213 Lupoglav – Raša i željezničkih kolosijeka u Luci Rijeka – bazen Raša.
Studijom za dionicu državna granica - Buzet - Pula detaljno će se definirati opravdanost modernizacije s obzirom na moguće ponovno uvođenje teretnog prometa i povećanje putničkog prometa uz uključivanje svih dionika projekta i razrade prometnih prognoza.
HŽ Infrastruktura u provedbi navedenih aktivnosti surađuje s Lučkom Upravom i Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture, a razmatra se i mogućnost daljnjih prijava projekata za sufinanciranje putem europskih fondova, navode nam.
Studijom izvodljivosti za dionicu Lupoglav - Raša razmotrit će se pak i analizirati opravdanost revitalizacije pruge s obzirom na predviđene količine teretnoga prijevoza prema potrebama Lučke uprave Rijeka za terminal Bršica te će se odrediti smjernice za izradu daljnje studijske i projektne dokumentacije.
Kako napominju, trenutno se provode postupci javne nabave za navedene usluge izrade studijske dokumentacije za Studiju obnove i modernizacije željezničke pruge R101 DG – Buzet – Pula i Studije izvodljivosti za revitalizaciju željezničke pruge L213 Lupoglav – Raša i željezničkih kolosijeka u Luci Rijeka – bazen Raša.
Iz HŽ infrastrukture doznajemo da je ukupna duljina pruga u Istri je 144,136 km, odnosno duljina pruge R 101 državna granica - Buzet – Pula je 91,14 km, a duljina pruge L 213 Lupoglav – Raša je 52,996 km. Ukupna duljina pruge u Istri koja se koristi je 97,57 km, od čega pruga državna granica - Buzet – Pula u cijeloj duljini 91,14 km, a pruga Lupoglav – Raša koristi se u duljini 6,43 km.
Također, na području Istarske županije, HŽ Infrastruktura ulaže i u modernizaciju željezničko-cestovnih prijelaza (ŽCP).
U sklopu projekta nabave i ugradnje opreme za osiguranje 50 ŽCP-a, a što se financira u sklopu projekta Svjetske banke “Održive hrvatske željeznice u Europi”, sedam ŽCP-a bit će osigurano automatskim uređajima za osiguranje s cestovnim svjetlosnim signalima i polubranicima.
Riječ je o željezničko-cestovnim prijelazima Roč, Borut 1, Lovrečići, Cerovlje, Pazin Novaki, Sveti Petar u Šumi i Stancija.
I dok HŽ Prijevoz i HŽ Infrastruktura prebacuju jedni drugima lopticu, a političari su svoje slikanje odradili i na vlak i sigurnost vlakovnog prometa zaboravili, u redakciju nam se javila majka djetete koja strahuje za njegovu sigurnost.
- Ja sam jedan od roditelja čije dijete redovito prometuje katastrofalnim vlakom, jer je naravno jeftinija solucija prijevoza do Rijeke, osobito ako si student i paziš na svoj budžet. Istina je da djeca putuju sa glavom u torbi, a mogu reći da i ja kao roditelj sa strepnjom čekam, hoće li dijete sretno stići u Rijeku.
I ove nedjelje ispratila sam dijete na vlak i pitala se kao i drugi roditelji koji su čekali polazak vlaka zbog čega ne prometuje novi vlak? Zbog čega kasni vlak? Problemi koji postoje s Istarskim željeznicama presporo se rješavaju, naši bi političari trebali svakodnevno lobirati HŽ, a ne prebacivati "lopticu" jedni na druge!
Nažalost naša djeca i dalje svakodnevno putuju sa glavom u torbi, navodi ova mama, pitajući se do kada mora strepiti.
U nesreći je jedna osoba lakše ozlijeđena
Na natjecanju u Zagrebu nastupilo je više od 450 šahista i šahistica
U Puli sam pronašao dvjestotinjak starih, unikatnih kvaka iz doba Austro-Ugarske i nekoliko iz doba Italije. Najviše ih ima na Monte Zaru, nešto u starom gradu u Dobrilinoj, Cankarevoj ulici, nekoliko je divnih primjeraka na zgradi Admiraliteta na pulskoj rivi...Mislio sam da će ih biti više sačuvano na Verudi u starim vilama, no nisam imao sreće. Puno je vrata zamijenjeno, kvake su izgubljene, zamijenjene jeftinim plastičnim verzijama, veli Hrelja
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.