Počeo je rat predizbornim jumbo plakatima. Diljem Istre ovih su se dana pojavile poruke kojima dominira slogan "Prirodno". Radi se o klasičnoj PR strategiji u kojoj se inicijalno sloganom i porukama privlači pažnja a zatim u drugoj fazi imenom i slikom kandidata ili kandidatkinje dupunjuje prvotna proruka.
Iako ona to nije željela ni potvrditi ni demantirati, neslužbeno doznajemo da iza ovog slogana stoji Boris Malešević i izborni tim SDP-ove Sanje Radolović. Vidljivo je to i po temama koje plakati obrađuju, a tiču se zdravstva, socijale, Kaštijuna i istarskih željeznica, o čemu je Radolović u dosadašnjem dijelu pedizborne kampanje u više navrata govorila.
Slogan "Prirpdno" podsjeća na Maleševićev slogan "Normalno" s kojim je pomogao Zoranu Milanoviću da prvi put pobjedi na predsjedničkim izborima.
Osim kandidatkinje za prvu istarsku županicu, Malešević je dizanirao kampanju i aktualnog pulskog gradonačelnika Filipa Zoričića.
Zanimljivo, Zoričić je na HTV-u pohvalio Sanju Radolović istaknuvši da SDP ima odličnu kandidatkinju u županiji.
U Puli su, što se tiče županijskih izbora, vidljivi i plakati Borisa Miletića koji zasad na plakatima nema nikakav slogan.
Osim ako PR ideja nije da fraza "Istarski župan" bude i slogan.