LinkedIn Meetup u Puli - "Vol. 22: E-commerce Insights & Networking Panel", naziv je predavanja i panela koji će voditi Marcel Majsan, istaknuti stručnjak za e-trgovinu. Događaj će se održati u Coworking centru Pula, Marka Marulića 5, Pula, 26. travnja od 18 do 20 sati.
Marcel Majsan će održati predavanje o najnovijim trendovima i strategijama u e-trgovini, pokazujući kako digitalne tehnologije mogu transformirati online prodaju. Njegovo duboko razumijevanje tržišta e-trgovine omogućit će sudionicima da iz prve ruke saznaju kako optimizirati svoje poslovanje i povećati prodaju.
Nakon predavanja, otvara se panel diskusijia s Marcelom Majsanom, Višnjom Železnik i Darkom Marešom, koji će podijeliti svoja iskustva i savjete o najboljim praksama za rast na LinkedInu. Ova interaktivna sesija omogućit će postavljanje pitanja, dijeljenje iskustava i sudjelovanje u diskusiji o budućim trendovima i izazovima u optimizaciji LinkedIn profila i strategijama za povećanje mreže kontakata.
Prijava na ovoj POVEZNICI.
TKO SU PREDAVAČI(CE)?
Marcel Majsan (Njegovo bogato iskustvo u e-trgovini i stručnost u primjeni digitalnih alata čine ga izvrsnim izvorom znanja. Marcel je predan pomaganju poduzećima da iskoriste digitalne tehnologije za unaprjeđenje svoje prodaje i operacija.)
Višnja Željeznjak (Supokretačica je platforme za poslovne edukacije www.eduza.hr. Pomaže edukatorima da žive od svog znanja tako što im pruža savjetovanje, podršku, znanje i softversku platformu za izgradnju osobnog brenda, promociju i prodaju edukacija. Višnja ima 23+ godine prethodnog iskustva na području B2B digitalnog marketinga i 21+ godinu iskustva u poduzetništvu. Sve to iskustvo dovelo je do toga da Višnja od 2020. do danas može svoju bogatu praksu fokusirati na razvoj Eduze te pomoći drugim stručnjacima i edukatorima unaprijediti njihove vlastite edukacijske biznise.)
Darko Mareš (Fotografira ljude, i često im se to svidi, čak i ako im prije dolaska fotografiranje izgleda gore nego odlazak kod zubara. No, istina je da imaš svega nekoliko sekundi da te drugi procijene kroz profilnu fotografiju koju si postavio na svoj profil ili web stranicu. Koliko god mi šutjeli o tome - ljudi su vizualna bića i prvi dojam je važan. Možeš imati savršeno posložene sve ostale informacije, no ukoliko i fotografija nije usklađena s time i ne odiše profesionalnošću, biti će prokleto teško nekog u tih nekoliko sekundi uvjeriti da ti vjeruje.)